• شنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402032717416
  • خبرنگار : 50084

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی:

صنعت در خراسان رضوی چرا از ورزش حمایت نمی‌کند؟

صنعت در خراسان رضوی چرا از ورزش حمایت نمی‌کند؟

ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت در خراسان رضوی چرا از ورزش حمایت نمی‌کند؟ وقتی چرخش مالی یک واحد صنعتی عددی به بزرگی ۶۰ هزار میلیارد است، سهم ورزش چقدر است؟

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین، در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: ورزش خراسان همیشه بر بام ورزش ایران بوده، اما امروز به جایی رسیده‌ایم که از پایین به قله‌های ورزش ایران نگاه می‌کنیم. ورزش خراسان رو به موت است و به مو رسیده است. نمی‌خواهم زحمت گذشتگان را زیر سوال ببرم، هاشمی جواهری دوست خوب من است اما ورزش استان فقط یک تلنگر دیگر تا مرگ فاصله دارد.

وی افزود: صنعت در خراسان رضوی چرا از ورزش حمایت نمی‌کند؟ وقتی چرخش مالی یک واحد صنعتی عددی به بزرگی ۶۰ هزار میلیارد است، سهم ورزش چقدر است؟ من در کمیسیون تلفیق بوده‌ام و می‌دانم اعداد درشت یعنی چه.  

نیک‌بین تاکید کرد: در این کشور پول فراوان است، اما آن کسی که توانایی پول آوردن داشته باشد کم است. نامه اگر می‌زنید، باید پیگیری زیادی داشته‌باشید. یکی از نکات مهمی که رهبری در دیدار با مسوولان نظام داشتند، پیگیری بود.  

نماینده مردم کاشمر گفت: اگر جدیت پشت پیگیری نباشد و صرفا نامه بزنید و منتظر بمانید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. نه اینکه توقع داشته باشیم دعوا کنید، نه؛ تاج فیروز باید به تهران برود و برای بودجه ورزش خراسان رضوی بجنگد، ما هم در مجلس حمایت می‌کنیم.

وی با انتقاد از وضعیت فوتبال خراسان گفت: در لیگ برتر فوتبال ما چندم است؟ به لطف هیات‌های فوتبال در لیگ برتر که نیستیم، در لیگ‌های پایین‌تر هم خبری نیست. ضمن اینکه باید به ورزش بانوان هم توجه ویژه‌ای شود، ورزش فقط ویژه آقایان نیست.

ورزش در خراسان رضوی، مساله است

همچنین محسن داوری، فرماندار مشهد در این مراسم اظهار کرد: کمتر در مراسم‌های تودیع و معارفه شرکت می‌کنم، اما به دلیل ارادت به این دو  بزرگوار و همچنین اهمیت ورزش و جوانان در این مراسم شرکت کردم.

وی افزود: با همتی همگانی باید این مساله در مشهد و خراسان رضوی حل شود. مساله وقتی به وجود می آید که وضعیت موجود با وضعیت مطلوب فاصله پیدا کند. امروز ورزش در این منطقه مساله است، در ۱۶ ماه اخیر در خصوص مشهد آسیب‌شناسی کردیم و چهار مساله مشخص شد. یکی از آنها ورزش بود که سعی داریم در آن ورود کنیم تا با همکاری و همدلی دستگاه‌ها و خیرین، کمبود زیرساخت‌ها حل شود.

داوری گفت: زمانی ایمان و امید در جامعه به وجود می آید که نشاط باشد. انتظار ما از تمام دوستان در نهادها و ارگان‌ها و همچنین مردم، این است که در راستای نشاط‌ بیشتر جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha