• شنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402032717452
  • خبرنگار : 50084

مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان رضوی:

از نظرات پیشکسوتان ورزش استفاده می‌کنم

از نظرات پیشکسوتان ورزش استفاده می‌کنم

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: نیمی از جامعه بانوان هستند و حتما در این حوزه نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت خواهدگرفت.

علیرضا تاج‌فیروز، ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید ورزش خراسان رضوی، اظهار کرد: سال گذشته تربیت بدنی آستان قدس رضوی در بین کل موسسات آستان در جمع ۵ رتبه برتر قرار گرفت. علاوه بر موضوع بهره‌وری، موفق شدیم در عرصه‌های مختلف به نتایج خوبی دست یابیم.

وی افزود: ساماندهی هیات‌های ورزشی به لحاظ مالی، جز اولویت‌های ماست. در حوزه ورزش بانوان برنامه‌ای جدی داریم، زیرا ۵۰ درصد جامعه بانوان هستند.

تاج‌فیروز همچنین وعده داد: معاونت جوانان به شدت برای ما مهم است، برنامه‌های ویژه‌ای در این حوزه خواهیم داشت. حضور مسوولان شهری و استانی در جلسه امروز، خیلی دلگرم‌کننده بود و می‌توان به آینده خوشبین بود چون با همدلی و وفاق استانی است که می‌توان برنامه‌ها را اجرا کرد.

وی با اشاره به تاکید بر اجرای نظرات پیشکسوتان و اهالی ورزش گفت: پیشکسوتان و قهرمانان بزرگی در ورزش استان هستند که می‌توانند با نظراتشان به شدت کمک‌کننده باشند.

 سعی داریم مدیران کل در استان‌ها بومی باشند

خسرو قمری، مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در این مراسم گفت: از زحمات مدیران قبلی باید تشکر کنم و از همه عزیزانی که دلسوز ورزش هستند می‌خواهم که کنار مدیر آینده ورزش خراسان رضوی باشند. 

وی افزود: در بازی‌های آسیایی اینچئون، محمد دانشور از همین خطه اتفاقی را رقم زد که باید به آن اشاره کنم. وی هم نخبه است، هم قهرمان و برای اولین بار طلای آسیایی را برای ایران کسب کرد. وقتی که می‌خواست در مسابقه شرکت کند، دیدم که هم قرآن کوچکی داشت و هم به امام رضا(ع) توسل کرد. او در کمترین زمان کاری کرد که دوچرخه‌سواران کشورهای دیگر با بهترین امکانات از انجامش عاجز بودند.

رییس سابق فدراسیون دوچرخه سواری افزود: پس از کسب مدال طلا با دانشور صحبت می‌کردم که گفت این دعا را با توسل به امام رضا(ع) به دست آوردم. همان مدال جایگاه ما را در رنکینگ آسیایی بهبود بخشید.  

وی افزود: سالیان سال هاشمی جواهری زحمت کشید و به عنوان کسی که با وی از نزدیک ارتباط داشتم، می دیدم که با چه همتی فضاها را مدیریت می‌کرد. در حوزه زیرساخت‌ها هم او تلاشش را کرد. از سوی دیگر از همه ارگان‌هایی که رایزنی کردند تا تاج فیروز بتواند کارش را آغاز کند ممنونم. برای تاج فیروز هم آرزوی توفیق و پیروزی در این عرصه دارم، وی آشنا به ورزش و دلسوز است.

قمری گفت: اینکه سرپرستی ورزش خراسان رضوی کمی زمان‌بر شد به دلیل استعلام‌ها بود. رویکرد کلی دولت این است که مدیران کل با هماهنگی استانداران و از بین گزینه‌های بومی انتخاب شود.

وی افزود: قانونگذار به ما اجازه داده تا ۴ ماه سرپرستی را انتخاب نماییم، در این پروسه استعلام مربوطه انجام می‌گیرد و اگر هم زودتر از ۴ ماه به جمع‌بندی برسیم مشکلی برای ابلاغ حکم زودتر نداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha