• یکشنبه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402032818217
  • خبرنگار : 50180

آغاز فعالیت پایگاه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در کرمانشاه

آغاز فعالیت پایگاه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه آیین افتتاحیه پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان کرمانشاه در مجتمع آموزشی، اردویی و فرهنگی شهید باهنر کرمانشاه برگزار شد.

 علی صفدری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه، امروز( ۲۸ خرداد) در این مراسم با بیان اینکه باید برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان برنامه ریزی شود، گفت: نباید بگذاریم اوقات فراغت دانش آموزان به بطالت بگذرد و حتما باید از فرصت تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استفاده کنیم.

صفدری تاکید کرد: تابستان بهترین فرصت برای صاحب مهارت کردن دانش‌آموزان بوده و خانواده‌ها باید از این فرصت برای آموزش مهارت های متناسب با استعداد دانش آموزان استفاده کنند.

صفدری تاکید کرد: برنامه اوقات فراغتی خوب برنامه ای است که در پایان تعطیلات تابستانی یک آورد و نتیجه خوب برای دانش‌آموزان داشته باشد.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغتی تابستان امسال با شعار تربیت بدون توقف آغاز خواهد شد، گفت: از امروز تمامی پایگاه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در مجموعه آموزش و پرورش استان فعال خواهند شد.

محمدی با بیان اینکه همه کانون‌های فرهنگی تربیتی، سالن های ورزشی و حیاط مدارس در فصل تابستان پذیرای دانش آموزان خواهند بود، گفت: تاکنون ۱۱۰ هزار دانش آموز برای شرکت در کلاس های اوقات فراغت آموزش و پرورش در استان ثبت نام کرده و در صورت استقبال دانش آموزان باز هم امکان افزایش ظرفیت وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با بیان اینکه امسال ۶۰۰ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت از سوی دستگاه تعلیم و تربیت در استان فعال خواهد شد، گفت: پایگاه های اوقات فراغتی آموزش و پرورش با شهریه جزیی آماده حضور دانش آموزان هستند.

 وی یادآور شد: تابستان سال گذشته ۵۸۵ پایگاه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان فعال شده بود و در نهایت ۸۰ هزار دانش‌آموز در این پایگاه ها حضور پیدا کردند.

 وی اشاره ای هم به ایجاد ۵۳ پروژه ورزشی در مجموعه آموزش و پرورش استان از سال گذشته داشت و گفت: در طول یک سال گذشته جهش خیلی خوبی از حیث ایجاد فضاهای ورزشی در آموزش و پرورش استان صورت گرفته است.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه دانش‌آموزی دست سازه‌های دانش آموزان برپا شده بود.

آغاز فعالیت پایگاه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در کرمانشاه


 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha