• یکشنبه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402032818340
  • خبرنگار : 71460

سال خداحافظی در لیگ برتر

سال خداحافظی در لیگ برتر

تابستان امسال قرار است تغییر و تحولات زیادی در آرایش تیمهای لیگ برتری ایجاد شود و بازیکنان زیادی از تیم‌هایشان خواهند رفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، چندین باشگاه انگلیسی در هفته‌های اخیر با شماری از بازیکنان خود خداحافظی کرده‌اند. در مجموع بیش از ۱۶۰ بازیکن چمدان‌های خود را بستند و از تیم‌هایشان خداحافظی کردند. بعضی از بازیکنان قراردادشان با تیم‌هایشان به پایان رسیده است و بازیکن آزاد هستند و ممکن است در لیگ برتر بمانند. ایلکای گوندوغان و داوید دخئا از جمله مهم‌ترین بازیکنانی هستند که اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شوند.

هم دروازه‌بان منچستریونایتد و هم کاپیتان منچسترسیتی در لیست بازیکنان آزاد قرار گرفته‌اند. گفته می‌شود یونایتد در حال مذاکره برای تمدید قرارداد دخئا است؛ در حالی که سیتی منتظر تصمیم گوندوغان است.

روبرتو فیرمینو با افتخار از لیورپول خداحافظی کرد. یوری تیلمانس پس از پایان قراردادش به آستون ویلای اونای امری خواهد رفت و بنجامین مندی پس از شش سال راه خود را از منچسترسیتی جدا خواهد کرد. بازیکنان دیگری مانند جفرسون لرما، جیمز میلنر و نبی کیتا نیز به کریستال پالاس، برایتون و وردربرمن رفتند.

از چلسی نیز انگولو کانته بعد از چند سال حضور و قهرمانی با این تیم در لیگ برتر به عربستان خواهد رفت.

دکلان رایس ستاره انگلیس وستهم بازیکنی است که توخل برای تقویت خط میانی تیمش در نظر گرفته و تماسی با این بازیکن داشته است.

تعداد قابل توجهی بازیکن در حال حاضر بدون تیم هستند و انتظار می رود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه قرار بگیرند. بایرن‌مونیخ کار آسانی برای جذب این بازیکن ندارد؛ چرا که آرسنال هم سخت به دنبال جذب رایس است و وستهم رقم بالایی را برای فروش کاپیتان خود می‌خواهد.

طبق اعلام اسکای‌اسپورت آلمان جذب دکلان رایس هدف اصلی بایرن‌مونیخ در تابستان است.

آینسلی میتلند-نایلز (آرسنال)، اشلی یانگ (استون‌ویلا)، پونتوس جانسون (برنتفورد)، تیموئه باکایوکو (چلسی)، جک باتلند و لوکا میلیووویچ (کریستال‌پالاس)، یری مینا (اورتون)، جوئل روبلز (لیدزیونایتد)، آیوزه پرز و چاگلار سویونکو (لسترسیتی)، الکس اوکسلید چمبرلین (لیورپول)، فیل جونز (منچستریونایتد)، جسی لینگارد (ناتینگهام‌فارست)، ویلی کابایرو و تئو والکات (ساوتهمپتون)، لوکاس مورا (تاتنهام)، مانوئل لانزینی (وستهم)، دیگو کاستا، ژائو موتینیو و آداما ترائوره (ولوهمپتون) این بازیکنان هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha