• یکشنبه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۵
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1402032818388
  • منبع : معاونت علمی ریاست جمهوری

اعتبارات فصل بهار و تابستان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مشخص شد

اعتبارات فصل بهار و تابستان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مشخص شد

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، از جزئیات اعتبار خدمات آزمایشگاهی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در بهار و تابستان ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایسنا، رضا اسدی‌فرد با اشاره به تخصیص اعتبار بهره‌مندی از خدمات آزمایشگاهی ویژه اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلی در فصول مختلف، اظهار کرد: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با ارائه طرح‌های تخفیفی و تسهیلات به فعالان زیست‌بوم پژوهش، فناوری و نوآوری تلاش می‌کند تا گامی در جهت ارتقای پژوهش‌های کاربردی، توسعه محصولات و خدمات دانش‌بنیان و ارتقای کیفی فرآورده‌ها و محصولات برداشته شود.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، ضمن اشاره به تخصیص اعتبار برای دریافت خدمات آزمایشگاهی به گروه‌های مختلف مشتریان خدمات، خاطرنشان کرد: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با اعطای اعتبارات فصلی به اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی زمینه را برای حمایت از طرح‌های پژوهشی فراهم می‌کند.

اسدی فرد، با اشاره به مشخص شدن این اعتبار برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ادامه داد: بر اساس مصوبات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، امسال اعتبار ویژه اعضای هیئت علمی-بهار و تابستان ۱۴۰۲، ۲۰ میلیون ریال با ۴۰ درصد تخفیف و اعتبار ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای همین بازه، ۲۰ میلیون ریال و ۴۰ درصد تخفیف استفاده از خدمات آزمایشگاهی در نظر گرفته شده است.

به گفته اسدی‌فرد، بر اساس نظرات دانشجویان و اعضای هیئت علمی مراکز پژوهشی کشور، طرح‌های تخفیف خدمات آزمایشگاهی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، اثربخشی قابل توجهی در گسترش و پیشرفت پژوهش‌های آزمایشگاهی داشته است. بر همین اساس، برای نیمسال اول ۱۴۰۲ نیز اعتبار ۴۰ درصدی خدمات آزمایشگاهی ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی سراسر کشور تا سقف ۲۰ میلیون ریال در نظر شده گرفته است.  

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، اسدی‌فرد اضافه کرد: علاوه بر این طرح بزودی طرح‌های حمایتی ویژه شبکه برای پژوهش‌هایی که در راستای حوزه‌های اولویت‌دار ستادهای فناوری راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری انجام می‌شود، اعلام خواهدشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha