• یکشنبه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1402032818392
  • خبرنگار : 71523

شورای رقابت: قیمت دنا پلاس اصلاح می‌شود؛ اعلام شرایط به زودی

شورای رقابت: قیمت دنا پلاس اصلاح می‌شود؛ اعلام شرایط به زودی

مدیر کل روابط عمومی شورای رقابت از بررسی قیمت دنا پلاس و تغییر آن بر اساس مصوبه شورای رقابت خبر داد.

سپهر دادجوی توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: در راستای وظایف نظارتی بر نحوه اعمال دستورالعمل و مصوبات شورای رقابت در جلسه امروز کارگروه خودروی این شورا که با حضور مسئولین ایران خودرو و سازمان حمایت برگزار شد، مباحث مربوط به دنا پلاس و ابهام ایجاد شده در تفسیر مصوبه شورا مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد قیمت دناپلاس بر اساس مصوبات شورای رقابت اعمال شود.

وی ادامه داد: بر این اساس منتظر جلسات فنی و اداری در شرکت ایران خودرو که همکاری خوبی با شورا داشت جهت صدور اطلاعیه و شفاف سازی تصمیمات هستیم. بر این اساس ایران خودرو به زودی اطلاعیه اصلاحی خود را صادر و مشتریان را از جزئیات شرایط آگاه می‌کند.

گفتنی است؛ به دنبال بحث‌های اخیر پیرامون قیمت دناها که به گفته مشتریان قیمت دناپلاس توربو مدنظر برای تکمیل وجه خودروی دناپلاس قرار گرفته است، ایران‌خودرو ادعا کرد که سوء برداشت مشتریان از جهت مبنا قرار دادن محصول دناپلاس با کد اشتباه بوده که در نهایت در جلسه امروز کارگروه خودروی این شورا مقرر شد قیمت دناپلاس اصلاح شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۷:۱۲

ما میخواهیم مطابق مصوبه 574 شورای رقابت با توجه به کم شدن آپشن‌های دنا پلاس، قیمت اصلاح شود. منطقی نیست خودرویی که تا چند روز قبل قیمت آن با رانا پلاس یکی بود ناگهان 90 میلیون تومان گرانتر شود!!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۷:۳۲

طبق مصوبه شورا قیمت دنا پلاس ۴۴میلیون تومان کاهشی شده به دلیل برداشتن رینگ ودیسکهای عقب

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۸:۰۴

سلام چرا شورای رقابت راجع به لاماری هیچ اظهار نظری نمیکنه؟ مگه میشه کل ماشین های مونتاژی رو کم کردن ولی لاماری رو نه

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۸:۲۰

پیگیری تا حصول نتیجه قیمت دنا پلاس دستی با کد ۷۰۳۲۳

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۸:۲۱

ایران خودرو توجیه کاملا غیرقابل قبولی دارد، مهم این است خودرویی که از نظر فیزیکی تحویل میشود چه امکاناتی دارد، این خودرو همان 70317 است که تازه رینگ هایش حذف شده و ترمز عقبش کاسه ای شده، با تغییر یک عدد و توجیه اینکه کلاس خودرو عوض شده نمیشود.. خودرو باید طبق مصوبات شورای رقابت قیمت گذاری شود همانطور که سایر خودرو ها اینطور قیمت گذاری شده است.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۸:۳۷

آره باید اصلاح کنه و قیمت کارخانه دناپلاس رو 237میلیون کنه. نه اینکه بره مقداری اضاف کنه و بگه طبق مصوبه شورا رقابت عمل کردیم.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۸:۴۶

ممنون از پیگیری همه

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۸:۴۷

ما میخواهیم مطابق مصوبه 574 شورای رقابت با توجه به کم شدن آپشن‌های دنا پلاس، قیمت اصلاح شود.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۲۰:۰۹

قیمت دنا پلاس 70322 با توجه به حذف بسیاری از آپشن ها باید حد اقل 100 ملیون تومان کمتر از این قیمتی باشه که ایران خودرو اعلام کرده = امیدوارم به اشتباه فاحش خودشون پی برده باشن

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۲۰:۳۹

امید وارم مجدد ایران خودرو شعبنده بازی نکنه و به قانون تن بده

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۲۱:۳۷

ممنون. ان شالله قیمتا درست بشه

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۲۳:۰۹

ما خواستار اصلاح قیمت دنا پلاس کد ۷۰۳۲۳ براساس مصوبه ۵۷۴ شورا رقابت هستیم. لطفا هر چی سریعتر رسیدگی کنید.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۲۳:۲۶

سلام غیر از کم کردن 44 میلیون هر کار دیگری ای ایران خودرو انجام دهد قابل پذیرش نیست و تا زمانی که مفهوم کآهش رو نفهمیدن کوتاه نمی آییم

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۹ ۰۰:۴۰

باعقل جور در نمیاد که شما چند ابشن مهم کم کنید وتقاضای پول بیشتر کنید .

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۹ ۰۷:۰۰

ای وای من و چقدر خوش شانس ووو کسانی که از کمپانی مستقیم خرید می‌کنند تو باور نکن

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۹ ۱۰:۱۹

اپشن ها حذف شد هیچ ولی باید لااقل تطبق مصوبه شورای رقابت ایرانخودرو تمکین کند.هرگونه افزایش قیمت غیر قانونی و گران فروشی محصوب میشود و طبق شورا باید مبلغ کم هم بشود..

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۹ ۱۱:۴۹

به احتمال زیاد ایرانخودرو حاضر به کاهش میلغ ۴۱۰ میلیون نمیشه اما مجبوره آپشن ها را از قبیل توربوشارژ و سانروف و چرخ عقب دیسکی و .. را اعمال کنه. ما این آپشن ها را لازم نداریم. امیدواریم همان مبلغ قبلی بدون آپشن جدید اعمال بشه.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۹ ۱۲:۴۲

ایول با این قیمت اصلاح شده میتونیم با اختلاف زیاد تو بازار بفروشین

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۹ ۱۳:۰۸

دنا پلاس کد70323فقط روی صندوق عقبش یدونه+پلاس اضافه شده.ارزش اینهمه افزایش قیمت را ندارد.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۹ ۱۴:۲۹

باتوجه به اعلام رسمی مرکز ملی شورای رقابت مبنی بر اصلاح قیمت ها توسط شرکت ایران خودرو برای خودرو دنا پلاس با کد ۷۰۳۲۳ بر اساس قیمت فروردین سال جاری در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۸ تا کنون شرکت مذکور هیچگونه اطلاعیه ای در این خصوص ارائه نکرده است و این خود بی توجهی به حقوق مشتریان بوده که شرکت ایران خودرو با قصد و نیت جریحه دار کردن قشر آسیب پذیر جامعه سعی در قانون شکنی دارد لذا خواهشمند است این موضوع را پیگیری نمایید با تشکر

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۹ ۱۵:۰۷

امیدوارم ایرانخودرو مصوبه شورای رقابت تمکین و قیمت مصوبه رو اعلام کنه و لااقل ما متوجه بشیم قانون برای همه چه خرد و کلان یکسانه.اینکه از اپشن ها کاسته بشه و قیمت ها رو هم بالا ببرن واقعا ... دوستان و هموطنان. لطفا خواهشن پیگیری های خودتونو قطع نکنید .

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۹ ۱۵:۲۰

بیشتر از ۲۸۰ تومن کلاهبرداریه

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۹ ۱۶:۱۵

هرچه زودتر قیمت اصلاح شود

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۳۰ ۰۶:۴۲

سلام با تشکر از خبرگزاری شما در پیگیری درخواست مشتریان خواهشمند است پیگیری بفرمایید چرا ایران خودرو هنوز قیمت رو اصلاح نکرده. ایا .می خواهد در اخرین زمان ها برای تکمیل وجه قیمت را تعیین کند که افراد فرصت اعتراض نداشته باشند؟ گفته می شود که قرار است قیمت ها طبق مصوبه فروردین باشد یعنی مجموعا 324 میلیون و اعمال کاهش 43 میلیونی اتفاق نیفتد ایا این درسته؟ ایا این درسته که اگر شورای رقابت مصوبه به افزایش قیمت دهد ایران خودرو اجرا کرده ولی در کاهش قیمت باز هم افزایش دهد. که اگر مردم پیگیری کنند در نهایت به ثابت ماندن رضایت دهند. اگر شورای رقابت ایران خودرو را ملزم به کاهش قیمت(237 میلیون) نکند یعنی جایگاه کارشناسی خود را زیر سوال برده است

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۳۰ ۱۱:۲۲

چند تا اپشن کم کردید باز افزایش قیمت کردید خجالت بکشید.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۳۰ ۱۲:۱۶

پیگیری اصلاح قیمت از سوی ایران خودرو # دنا-پلاس- کد- ۷۰۳۲۳ پیگیری اصلاح قیمت از سوی ایران خودرو # دنا-پلاس- کد- ۷۰۳۲۳ پیگیری اصلاح قیمت از سوی ایران خودرو # دنا-پلاس- کد- ۷۰۳۲۳ پیگیری اصلاح قیمت از سوی ایران خودرو # دنا-پلاس- کد- ۷۰۳۲۳ پیگیری اصلاح قیمت از سوی ایران خودرو # دنا-پلاس- کد- ۷۰۳۲۳

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۳۰ ۱۵:۳۱

سلام هنوز ایران خودرو اصلاحیه نزده برای دنا پلاس لطفا پیگیری بفرمایید؟

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۳۱ ۱۳:۲۰

سلام و درود خدمت خبرگزاری ایسنا؛ ایران خودرو برای دنا پلاس قیمت جدید داده!!! ولی هنوز مصوبه شورای رقابت رو اجرا نکرده و داره تخلف میکنه :( از ایسنا تقاضا داریم تا اجرای کامل مصوبه شورای رقابت این موضوع رو پیگری کنید. با سپاس فراوان

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۰۱ ۰۲:۱۷

قیمت دنا قراربود برگرده ولی یک ساعت بعد از بخشنامه دوم که ۱۸۰ م بود دوباره به ۲۰۸م برگشت .