• دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402032918594
  • خبرنگار : 50184

معاون ورزش و جوانان استان:

۳ هیات ورزشی پُر حاشیه کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند

۳ هیات ورزشی پُر حاشیه کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند

ایسنا/کرمانشاه معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تعیین تکلیف سه هیات ورزشی پرحاشیه کرمانشاه ظرف یک ماه آینده خبر داد.

فرهمند سال افزون در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر هفت هیات ورزشی کرمانشاه با سرپرستی اداره می‌شود، اظهار کرد: تنیس خاکی، تیراندازی، سه گانه، موتورسواری، ورزش‌های رزمی، ورزش نابینایان و کم بینایان و انجمن‌های ورزشی هیات‌هایی هستند که هم‌اکنون با سرپرست اداره می‌شوند.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص به حاشیه رفتن تعدادی از این هیات‌های ورزشی همچون هیات تنیس خاکی و سه گانه در دوره سرپرستی، گفت: دوره ریاست هیات تنیس کرمانشاه آبان سال گذشته به پایان رسید و طی ماه‌های گذشته وارد برخی حواشی شده که طبق برنامه‌ریزی انجام شده انتخابات آن ششم تیر برگزار خواهد شد.

معاون ورزش و جوانان استان درخصوص هیات سه گانه هم اظهار کرد: دوره ریاست این هیات هم آذر ماه سال گذشته به پایان رسیده و طی هفته های قبل ثبت نام از کاندیداها انجام شده و سه نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فرآیند تایید کاندیداها در حال انجام است، عنوان کرد: تلاش می‌شود نهایتا ظرف ۲۰ روز آینده هم این هیات تعیین تکلیف شود.

سال افزون در پاسخ به سوالی در خصوص طولانی شدن فرآیند سرپرستی هیات ورزش‌های رزمی استان هم گفت: این هیات اوایل آبان سال گذشته با انتصاب آقای منوچهر حاتمی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان به سرپرست واگذار شد.

وی تصریح کرد: فراخوان برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات و ثبت نام از کاندیداها انجام گرفته و منتظر اعلام تاریخ برگزاری مجمع از سوی فدراسیون هستیم.  

معاون  ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات هیات‌های تیراندازی، موتورسواری و اتومبیلرانی، نابینایان و کم بینایان و انجمن های ورزشی هم خبرداد.

وی در ادامه در خصوص حواشی بوجود آمده برای انتخابات هیات کاراته به فاصله حدود یک ماه مانده تا پایان دوره ریاست آن هم گفت: باتوجه به این مسائل، انتخابات این هیات پیش از پایان دوره ریاست آن در تاریخ سوم تیرماه برگزار خواهد شد.

سال افزون در ادامه تاکید کرد: از آنجایی که ورود هر هیات ورزشی به دوره سرپرستی آن را دچار چالش‌ها و حواشی مختلفی می‌کند، این رویکرد را در پیش گرفته‌ایم که پیش از پایان دوره ریاست چهار ساله هر هیات، انتخابات آن را به موقع برگزار کنیم که درمورد هیات کاراته  نیز این اتفاق خواهد افتاد.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه که آذر سال گذشته درحالی به این سمت منصوب شد که ریاست هیات والیبال استان را نیز برعهده داشت، در پاسخ به سوالی در خصوص ادامه فعالیتش در هیات والیبال هم گفت: تاکنون یک بار از سمت ریاست هیات استعفا کرده‌ام که مورد قبول واقع نشده و کماکان در این هیات مشغول به فعالیت هستم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha