• دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402032918797
  • منبع : نمایندگی سمنان

دستگیری دو نفر از کارکنان دستگاه های اجرایی در استان سمنان

دستگیری دو نفر از کارکنان دستگاه های اجرایی در استان سمنان

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری دو نفر از کارکنان دستگاه های اجرایی در این استان و یک کارچاق کن خبر داد.

محمد جعفر عبدالهی ۲۹ خردادماه با اشاره به دستگیری سه نفر در خصوص این پرونده اظهار کرد: دو نفر از کارکنان یک نهاد اجرایی و یک دستگاه عمومی و یک نفر کارچاق کن در شهرستان شاهرود دستگیر و روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برخورد شدید این دستگاه با متخلفین در هر سطح افزود: پس از ابلاغ دستورالعمل ریاست قوه قضائیه مبنی بر نظارت بر عملکرد ضابطان به دادستان های عمومی و انقلاب دستور داد تا در راستای حفظ حقوق عامه و اجرای مفاد آن شیوه نامه، تشدید نظارت ها را از مراجع امنیتی مطالبه کنند .

عبدالهی افزود: در همین راستا دو نفر از کارکنان نهادهای اجرایی این استان با همکاری و بکارگیری یک کارچاق توسط نهادهای امنیتی حوزه قضایی شاهرود شناسایی و دستگیر و به دادسرای عمومی و انقلاب آن شهرستان معرفی و پس از تشکیل پرونده قضایی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: این افراد با قصد اعمال نفوذ به منظور دخل و تصرف در امور غیر مرتبط اداری با ارائه وعده و وعیدهای مالی زمینه فساد اداری را ایجاد می کردند.

عالی ترین مقام قضایی استان گفت: صیانت از حقوق عامه از مطالبات صحیح مردم از دستگاه قضایی است که تحقق این مهم به عنوان یکی از اهداف دستگاه قضایی استان سمنان در سال جاری به شمار می آید.
وی وعده داد: در این پرونده و پرونده های مشابه، با این نوع جرائم برخورد سخت و بلکه عبرت آموز اتفاق خواهد افتاد تا موجب سلب اعتماد مردم به بدنه پاک دستگاه اجرایی نشده و چنانچه نتایج حاصل از رسیدگی به این پرونده منع انتشار نداشته باشد به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha