• دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402032919010
  • خبرنگار : 50039

فرمانده تیپ ۲۳۰ ارتش گرگان عنوان کرد:

صدور فراخوان ‌ایده و مقاله قرارگاه مهارت آموزی ارتش در گلستان

صدور فراخوان ‌ایده و مقاله قرارگاه مهارت آموزی ارتش در گلستان

ایسنا/گلستان فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی ارتش جمهوری اسلامی ایران از صدور فراخوان ایده و مقاله قرارگاه مهارت آموزی ارتش در استان گلستان خبر داد.

سرهنگ علی‌اکبر عرب صبح دوشنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: قرارگاه مهارت‌آموزی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گلستان فراخوان ایده و مقاله را به منظور بهره‌مندی از نظرات و ‌ایده‌های نوآورانه و خلاق و ارج نهادن به خرد جمعی و تجربیات گرانقدر همه اساتید و صاحب‌نظران مربیان و کارکنان پایور و وظیفه و فعالان حوزه مهارت‌آموزی صادر کرد.

وی با بیان اینکه این فراخوان حول ۱۲ محور صادر شده است، ادامه داد: هدفمندسازی مهارت‌آموزی، اشتغال‌زایی مؤثر کارکنان وظیفه، کارآفرینی در دوره سربازی، چالش‌های پیش روی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، خلاقیت و نوآوری «آموزشی» مهارتی کارکنان وظیفه و طراحی الگوی کیفی مهارت‌آموزی سربازان، بخشی از این محورها هستند.

فرمانده تیپ ۲۳۰ ارتش گرگان، تسهیلات اشتغالزایی، چالش‌ها و رویکردها، توسعه جذابیت و نشاط و مهارت در سربازان، رابطه مهارت‌آموزی با اشتغال سربازان- رویکردها– الزامات، طراحی مسیر شغلی با رویکرد آینده نگرانه برای کارکنان وظیفه را از دیگر محورهای این فراخوان برشمرد و خاطرنشان کرد: صاحب‌نظران می‌توانند در حول موضوع سازوکارهای تشویقی و انگیزشی در توسعه مهارت‌آموزی سربازان و تدوین برنامه‌های آتی در راستای نیازسنجی شغلی- مهارتی بر اساس زیست بوم استان گلستان، ‌ایده‌های خود را ارائه دهند.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه را ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت: نتایج این فراخوان یکم مهرماه ۱۴۰۲ اعلام می‌شود و قطعاً‌ایده‌های برتر از سوی قرارگاه مهارت‌آموزی ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

سرهنگ عرب با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس اینترنتی sarbazmaher.golestan@mail.ir ارسال کنند، تصریح کرد: هم اکنون همه شرایط برای پیشرفت کشور مهیا است و باید از خودمان انتظار تسریع و تسهیل زمینه‌های توسعه را داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید در هر جایگاهی که هستیم با عدالت محوری و شایسته سالاری در جای خود و در تخصص خود کار کنیم تا ماحصل کارها منتج به نتیجه مثبت شود، اضافه کرد: یقیناً جمع آوری و توجه به تجارب آحاد مختلف جامعه و بهره‌مندی از نظرات و ‌ایده‌های نوآورانه می‌توانند رشد و تعالی کشور را در پی داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha