• دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402032919138
  • منبع : سمن‌های زیست محیطی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد:

طرح ۴۰۴۰ در روستاهای کشور اجرایی می شود

طرح ۴۰۴۰ در روستاهای کشور اجرایی می شود

ایسنا/سمنان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جانشین وزیر کشور در طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی اجتماعی ۲۰۲۰ محلات کشور با اشاره به لزوم توجه به مناطق روستایی محروم گفت: اجرای طرح ۴۰۴۰ نیز در روستاها برگزار خواهد شد.

علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جانشین وزیر کشور در همایش حرکت مبارک ۲۰۲۰ محله سمنان در محل شبستان حرم یحیی بن موسی الکاظم(ع) سمنان اظهار کرد: در حوزه اجرای طرح حرکت مبارک ۲۰۲۰ محله، از ظرفیت و پتانسیل نیروهای انسانی متخصص و توانمند بهره گیری شود و تعامل و هماهنگی مطلوبی در بین متولیان امر این حوزه وجود داشته باشد.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: گفت: لازمه اولیه موفقیت در طرح ۲۰۲۰ محله، ایجاد یک عزم و اراده قوی برای تغییر است و باید در این حوزه مردم را بسیج نماییم.
وی با تاکید بر اینکه باید توجه داشت تا در اجرای این طرح، عملزده نشویم، افزود: از بستر نرم افزار ۲۰۲۰ محله برای بیان و اشتراک گذاری پیشرفت ها، دستاوردها، موفقیت ها، مشکلات، راهکار و راح حل ها استفاده شود.
جانشین وزیر کشور تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود در سطح استان برای پیشبرد اهداف طرح ۲۰۲۰‌محله در تمامی حوزه های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، ورزشی و اجرای مطلوب آن به بهترین شکل ممکن‌ استفاده شود.
وی عنوان کرد: در مسیر پیشبرد اهداف طرح محله های محروم و کم برخوردار و توانمند سازی اجتماعی محلات، نباید از روستاها نیز غافل شویم و به همین واسطه، اجرای طرح ۴۰۴۰ را آغاز خواهیم کرد.
آقا محمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اعلام می کنیم از تمامی روستاییانی که قصد دارند در سطح روستاها اشتغال آفرینی کنند، حمایت کرده و بسته های مکمل تشویقی از قبیل تسهیلات مسکن و زمین نیز برای این امر در نظر خواهیم گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه مباحث اجتماعی نیز ظرفیت های بسیار مطلوبی در سطح استان وجود دارد که‌ استان می تواند در بحث اربعین حسینی نیز نقش آفرینی موثر داشته باشد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جانشین وزیر کشور در طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی اجتماعی ۲۰۲۰ محلات کشور در پایان گفت:سمنان همواره منبع درخشش های بزرگ بوده است که ان شاءلله در این حوزه نیز بدرخشد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha