• سه‌شنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402032919176
  • خبرنگار : 90047

رضایت فریبا از کافا!

رضایت فریبا از کافا!

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره ارزیابی خود از حضور ایران در جام کافا گفت: درست است با تیم‌های ضعیف بازی کردیم اما چون رسمی بود برای تیم ما اهمیت زیادی داشت.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم ایران در اولین بازی خود در کافا و زدن ۱۱ گل و دریافت یک گل از حریف اظهار کرد: قابل پیش‌بینی بود که همین تعداد گل برای تیم ایران رقم بخورد زیرا سطح فوتبال ما از تیم‌های افغانستان و قرقیزستان بالاتر است. از سوی دیگر یک بازی رسمی به اندازه ۵۰ تمرین ارزش فنی دارد. درست است با تیم‌های ضعیف بازی کردیم اما چون رسمی بود برای تیم ما اهمیت زیادی داشت. ضمن این که هر چقدر تعداد گل‌های بازیکنان ما بالاتر برود به سود ایران خواهد بود.

کافا راضی کننده بود

وی در پاسخ به این پرسش که انتقادهای زیادی به حضور ایران در مسابقات کافا وجود دارد، نظر شما درباره حضور ایران در این مسابقات چیست؟ گفت: هر چقدر به بازی‌های جام ملت‌ها نزدیک‌تر می‌شویم باید فدراسیون فوتبال تدارکات بهتری را برای بازیکنان در نظر بگیرد و با تیم‌های سخت‌تری بازی کنند تا ضعف‌ها و ایرادات آنها مشخص شود. البته این دیدارها نیز راضی‌کننده بود.

بیشتر بخوانید

این پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که پیش از این کادر فنی به طور علنی با حضور در این بازی‌ها مخالفت کرده بود اما در نهایت به خاطر فدراسیون فوتبال این مساله را پذیرفت. به نظر شما فدراسیون فوتبال در هماهنگی برای حضور در این بازی ها اشتباه نکرده است؟ خاطرنشان کرد: این دیدارها شاید چیزی به فوتبال ما اضافه نکند اما چون رسمی برگزار شد در ارتقا کارهای تکنیکی بازیکنان بسیار تاثیرگذار بود. معمولا قبل از شروع فصل تیم‌ها به منظور بدنسازی با تیم‌های راحت‌تر کار را شروع می‌کنند و بعد سراغ تیم‌های سخت‌تر می‌روند شاید این دیدارها سودی برای ما نداشته باشد اما به عنوان یک بازی رسمی سبب می‌شود تا بازیکنان به اصلاح کارهای تاکتیکی خود را بپردازند.

ویژگی مثبت کافا از نگاه فریبا

فریبا همچنین در پاسخ به این پرسش که حریفان ما در جام ملت‌های آسیا با انگلستان، آرژانتین و کلمبیا دیدار می‌کنند، به نظرتان همین مساله منجر به افت تیم‌ ملی در جام ملت‌های آسیا نمی‌شود؟ خاطرنشان کرد: چون تا جام ملت‌ها هنوز زمان داریم کم‌کم می‌توانیم سراغ بازی‌های سخت‌تر برویم که مانع افت تیم شود. به اعتقاد من کار خوبی بود که ابتدا کار را با تیم‌های راحت‌تر آغاز کنیم و سپس با تیم‌های سخت‌تر کار را پیش ببریم.

رضایت فریبا از کافا!

موفقیت در جام ملت‌ها با لژیونر دور از دسترس نیست

وی درباره این که فدراسیون قول داده که برای شهریور تدارک بازی‌های بهتری ببیند، آیا فکر می‌کنید می‌توانند دیدارهای خوبی را هماهنگ کنند تا ایران در جام ملت‌ها موفق ظاهر شود؟ افزود: ابتدا باید قرعه کشی صورت بگیرد تا ببینیم با چه تیم‌هایی در جام ملت‌ها همگروه است و با توجه به گروبندی با تیم‌هایی بازی کنیم که سبک بازی آنها نزدیک به همگروهی ما باشد. هر چند کار سختی را پیش رو داریم اما چون از بازیکنان لژیونر خوبی برخورداریم، امیدمان به آنهاست و موفقیت در جام ملت‌ها با حضور آنها دور از دسترس نیست.

این پیشکسوت در پایان در ارزیابی از فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی گفت: در همه جای دنیا وقتی لیستی از بازیکنان ارائه می‌شود حرف و حدیث در آن زیاد است باید نزدیک مسابقات لیست نهایی را ببینیم و سپس راجع به آن بحث کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha