• دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402032919206

فرمانده انتظامی شیراز خبر داد:

دستگیری اعضای باند سرقت در شهر صدرا

دستگیری اعضای باند سرقت در شهر صدرا

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شیراز، گفت: اعضای یک باند که اخیرا اقدام به سرقت از اماکن خصوصی و خودروهای شهروندان ساکن شهر جدید صدرا کرده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ فرج شجاعی دوشنبه ۲۹ خرداد در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگاران گفت: به دنبال وقوع سرقت‌ از اماکن خصوصی و محتویات خودروهای ساکنان شهرجدید صدرا، موضوع در دستور کار کارآگاهان انتظامی شیراز قرار گرفت.

شجایی با بیان اینکه ماموران پلیس با انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند، گفت: طی یک عملیات، ۵ سارق که با تشکیل یک باند اقدام به سرقت اموال از اماکن خصوصی و تجهیزات و محتویات درون خودروها می‌کردند در شهرجدید صدرا دستگیر شدند.

او با یادآوری اینکه متهمان در تحقیقات اولیه به ۶۰ فقره سرقت در شهر صدرا اعتراف کرده‌اند، گفت: در تحقیقات تکمیلی ۳ خریدار اموال مسروقه (مالخر) نیز شناسایی و دستگیر شدند.

شجاعی خاطرنشان کرد که در بازرسی از مخفیگاه خریداران اموال مسروقه مقادیری از کالاهای سرقت شده شامل ابزارآلات، سنگ فرز، دریل، یک عدد شاه کلید برای بازکردن در خودروها، اتصالات مربوط به باغ شهری‌ها و ... کشف شده است.

فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: اگر از شهروندان سرقت مشابه در شهر صدرا و باغ شهری‌های اطراف آن انجام شده برای پیگیری به پایگاه تجسس پلیس واقع در شیراز- میدان گل سرخ-بلوار شیرودی- طبقه فوقانی کلانتری ۲۰ گلسرخ مراجعه و نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha