• دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 1402032919257
  • خبرنگار : 71613

واکنش سرمربی والیبال زنان به پیروزی مقابل هنگ‌کنگ

واکنش سرمربی والیبال زنان به پیروزی مقابل هنگ‌کنگ

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد پیروزی مقابل هنگ‌کنگ گفت: بازیکنانمان کمی بخاطر سرعت حملات تیم هنگ‌هنگ سورپرایز شدند و فکر می‌کنم برخی گیم‌ها در توپ‌های برگشتی اشتباهات بیشتری داشتیم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال زنان ایران امروز (دوشنبه ۲۹ خرداد) در نخستین بازی خود در رقابت‌های چلنجرکاپ آسیا به مصاف هنگ‌کنگ رفت و سه بر دو به پیروزی رسید.

فاطمه رشیدی در مورد پیروزی تیم ایران در اولین مسابقه خود در این تورنمنت گفت: امروز اولین بازی  ما در سالن اصلی مسابقات بود اما هنگ‌کنگ روز گذشته هم در این سالن بازی کرده بود. بازیکنانمان کمی بخاطر سرعت حملات تیم هنگ‌هنگ سورپرایز شدند و فکر می‌کنم برخی گیم‌ها در توپ‌های برگشتی اشتباهات بیشتری داشتیم، اما خدا را شکر برنده شدیم. امیدوارم برای بازی بعدی این اشتباهات را جبران کنیم و نتیجه بهتری بگیریم.

وی در ادامه افزود: با هدف به این مسابقات آمده‌ایم وهمه بازیکنان تیم، انگیزه کافی برای رسیدن به این هدف را دارند. 

رشیدی در مورد دیدار با چین تایپه که فردا برگزار می‌شود، گفت: چین‌تایپه تیم خیلی خوبی است و سه بر صفر هنگ کنگ را برد. یک بازی از این تیم داریم و آنالیز آن را انجام داده‌ایم. باید سریع آماده شویم و بازیکنان ریکاوری کنند.

وی در ادامه افزود: ممکن است چین‌تایپه از نظر سرعت ما را اذیت کند. این تیم در جام باشگاه‌های آسیا مقام چهارم را به دست آورد که نشان می‌دهد تیم رو به رشدی است. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با توجه به نقاط ضعف‌شان برنامه مناسب برای رویارویی با این تیم را به بازیکنان بدهیم.

سرمربی هنگ‌کنگ پس از شکست مقابل ایران چه گفت؟ 

به گزارش ایسنا،  سرمربی تیم ملی والیبال زنان هنگ‌کنگ در مورد شکست مقابل ایران گفت: آمادگی خوبی برای بازی با ایران داشتیم. تمام بازیکنان هر چه توان داشتند، نشان دادند تا این بازی را ببریم، اما نشد. روی برخی امتیازها بدشانسی آوردیم.

کک‌کین چئون با تاکید بر این‌که تیم ملی والیبال زنان ایران قدرتمند است، گفت: در این مسابقه هر دو تیم خوب بازی کردند اما ایران نشان داد برای این رقابت‌ها خوب آماده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha