• دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۵۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402032919349
  • خبرنگار : 50042

سرپرست فرمانداری رشت:

امسال ۴ طرح سالم‌سازی دریا در شهرستان رشت اجرا می‌شود

امسال ۴ طرح سالم‌سازی دریا در شهرستان رشت اجرا می‌شود

ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم تعریف تفرجگاه‌های مناسب و مجهز برای گردشگران به ویژه در بخش ساحلی، گفت: در ایام تابستان امسال چهار طرح سالم‌سازی دریا در سواحل امین آباد، حاجی بکنده، مروارید خزر و زیبا کنار اجرا می‌شود.

کیا عاشوری امروز در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان رشت با بیان اینکه گیلانی‌ها در مهمان نوازی و ابراز محبت شهره عام و خاص هستند، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت گردشگری سواحل در گیلان، باید بستر استفاده درست و سالم از سواحل در گیلان و رشت فراهم شود.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم تعریف تفرجگاه‌های مناسب و مجهز برای گردشگران به ویژه در بخش ساحلی، افزود: در ایام تابستان امسال چهار طرح سالم‌سازی دریا در سواحل امین آباد، حاجی بکنده، مروارید خزر و زیبا کنار اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه جلوگیری از غرق شدگی و حوادث مرتبط با آن، حفظ موازین اسلامی و جلوگیری از هنجار شکنی و توسعه حوزه کسب و کار در سواحل؛ سه موضوع مورد تاکید در بحث ساماندهی سواحل می‌باشد، گفت: تمامی دستگاه‌های مرتبط اعم از دستگاه‌های دولتی، شوراهای اسلامی، دهیاران، نیروی انتظامی و سپاه باید به سواحل شهرستان به عنوان حوزه سرزمینی و جغرافیایی شهرستان رشت نگریسته و تمامی تلاش خود را برای تحقق اهداف فوق به کار بندند.

عاشوری با اشاره به طرح سالم سازی ساحل زیباکنار رشت، افزود: انتفاع ظرفیت ساحل زیباکنار باید به بومیان منطقه برسد و این مهم با ایجاد فضای کسب و کار تحقق می پذیرد.

وی ایام تابستان را فرصتی مغتنم برای اجرای برنامه‌های گوناگون و متنوع فرهنگی و نیز معرفی و عرضه صنایع دستی رشت به گردشگران برشمرد و تاکید کرد: دستگاه‌های مرتبط مانند میراث فرهنگی و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی و سپاه و سایر متولیان امور فرهنگی با برنامه‌ریزی دقیق در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha