• سه‌شنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۰:۰۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402033019359
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل دفتر فنی استانداری:

۵۰ پروژه مصوب سفر رئیس جمهور به لرستان بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند

۵۰ پروژه مصوب سفر رئیس جمهور به لرستان بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان گفت: ۵۰ پروژه مصوب سفر رئیس جمهور به استان تقریبا بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

احسان کرم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکسال پس از سفر رئیس جمهور به لرستان، گزارش عملکرد پروژه‌های استان تهیه شده است.

وی ادامه داد: براساس این گزارش یکی سری از پروژه‌ها تا بهمن ماه ۱۴۰۱ تحقق ۱۰۰ درصدی داشتند و یکی سری دیگر بیش از ۹۰ درصد، و یا بین ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و پیشرفت برخی پروژه‌ها نیز رضایت بخش نبوده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان گفت: بیمارستان نیایش یکی از پروژه‌های سنگین استان محسوب می‌شود که با روی کار آمدن دولت سیزدهم پیشرفت فیزیکی آن ۳۰ درصد بوده است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی این بیمارستان ۴۸ درصد است و ۱۸ درصد پیشرفت در این بازه یک ساله قابل قبول است.

کرم‌زاده در ادامه با اشاره به وضعیت دیگر پروژه‌های استان نظیر سد مروک اظهار کرد: قسمت سرریز سد مروک ۱۰۰ درصد تمام شده و در سفر هیات دولت به لرستان افتتاح خواهد شد؛ چنانچه آب پشت سد جمع می‌شد و چون سرریز نداشت مشکلاتی برای آن ایجاد می‌کرد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان گفت: در چند روستای لرستان که در معرض خطر، طرح هادی را تهیه و اجرایی کردیم و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داریم.

وی اظهار کرد: از بین ۱۳۴ پروژه مصوب سفر رئیس جمهور به لرستان، تقریبا ۵۰ پروژه بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

کرم‌زاده اضافه کرد: برای این پروژه‌ها با ۶۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آنها در نظر گرفته شده است، ۱۶ مصوبه تا بهمن ۱۴۰۱، ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزکی دارند به عنوان نمونه برق رسانی به ۲۱ روستاو گازرسانی به ۱۱۳ نقطه روستایی در لرستان ۱۰۰ درصد محقق شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان ادامه داد: ۱۹ مصوبه نیز بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که نمونه آن باغ موزه دفاع مقدس است و چون قرار است چهار پروژه باغ موزه در کشور به طور همزمان با حضور رئیس جمهور افتتاح شوند منتظر هستیم که در زمانی که تعیین می‌شود به طور رسمی افتتاح شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha