• سه‌شنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402033019470
  • خبرنگار : 50039

معاون استاندار گلستان عنوان کرد:

ترویج اعتیاد هدف جنگ ترکیبی دشمن/ صف منسجم مدیران برای حل بحران‌ها

ترویج اعتیاد هدف جنگ ترکیبی دشمن/ صف منسجم مدیران برای حل بحران‌ها

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه دشمن در بطن جنگ ترکیبی، بنیان خانواده‌ها را با ترویج اعتیاد هدف قرار داده است، گفت: همه در زمینه مبارزه با مواد مخدر احساس مسئولیت کنند و وارد میدان مبارزه شوند.

سیدعلی مهاجر شامگاه دوشنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۲ در همایش «یاریگران زندگی» که در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم ارزش و جایگاه کار یاریگران زندگی را درک کنیم باید اقدامات صورت گرفته در محله‌ها و روستاها را مرور کنیم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن کشور به این نقطه تلاش‌های بسیاری شده است، ادامه داد: از همان روزی که در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان ایستادیم، جنگ‌های متعددی را در قالب جنگ سخت بر ما تحمیل کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، مهندسی صدام با توجه به اقتضائات آن دوران کشور را درست دانست و افزود: ولی محاسبه او کاملاً غلط بود و دنیا فهمید که حریف این ملت در جنگ سخت نمی‌شود.

وی به تغییر رویه کینه توزی دشمنان با ملت ایران از دهه ۷۰ اشاره و با تأکید بر اینکه تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، قتل عام فرهنگی و شبیخون فرهنگی از رویه‌های جنگ نرم بود که بر علیه ملت ایران به راه انداخته اند، خاطرنشان کرد: نسخه امتحان شده در «اندلوس» مسلمان آن دوران را به روی ایران با راه‌اندازی جنگ ترکیبی امتحان کردند.

ترویج اعتیاد هدف جنگ ترکیبی دشمن/ صف منسجم مدیران برای حل بحران‌ها

مهاجر محور قرار گرفتن بنیان خانواده‌ها در بطن این جنگ ترکیبی بر علیه کشور را مهمترین هدف دشمنان برشمرد و اضافه کرد: موضوع ترویج استفاده از مواد مخدر از دیگر دسیسه‌های دشمنان است که می‌طلبد همه در این زمینه احساس مسئولیت کنند و وارد میدان مبارزه شوند.

وی هم افزایی، تعامل و اتحاد بین دستگاهی را زمینه ساز تشکیل صف منسجم حل بحران‌ها دانست و تصریح کرد: موضوع اعتیاد حال جوانان ما را بد می‌کند و این دسیسه که از سوی دشمنان بر علیه جوانان ما به راه افتاده است، از ما تلفات می‌گیرد.

این مقام مسئول از جوانان به عنوان سرمایه‌های کشور نام برد و گفت: آگاهی بخشی یکی از روش‌های پیشگیری است که باید در دستور کار قرار گیرد زیرا کمک به همنوع از سفارشات دین مبین اسلام و باور قلبی ماست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha