• سه‌شنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402033019476
  • خبرنگار : 71594

موافق وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

حمزه شلمزاری: «نیکبخت» مشکلات حوزه کشاورزی را به خوبی می‌داند

حمزه شلمزاری: «نیکبخت» مشکلات حوزه کشاورزی را به خوبی می‌داند

نماینده فارسان در مجلس شورای اسلامی ضمن موافقت با برنامه های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: نیکبخت روستازاده است و مشکلات حوزه جهاد کشاورزی را به خوبی درک می کند.

به گزارش ایسنا قدرت الله حمزه شلمزاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی و در موافقت با محمدعلی نیکبخت، وزیر پیشنهاد جهاد کشاورزی گفت: از جمله ویژگی های ایشان این است که خودشان روستازاده هستند و از بدنه جهاد کشاورزی می باشد و مشکلات جهاد کشاورزی را می داند و به خوبی درک می کند.

وی با بیان اینکه نیکبخت فردی متعهد و متخصص هستند، گفت: ایشان انصافا مسائل و مشکلات جهاد کشاورزی را به خوبی درک کرده اند و برنامه های خوبی هم برای حل مشکلات این حوزه دارد. همچنین تعامل خوبی نیز با نمایندگان مجلس دارد.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه گفت: یکی از ویژگی های دیگر نیکبخت این است که مدیریت خود را از محروم ترین نقاط کشور شروع کرده و به صورت پلکانی بالا آمده است. در اکثریت مدیریت هایی که داشته به شهادت نظر کارشناسان ایشان شخص موفقی در پست های مختلف بوده است. همچنین از بدنه جهاد کشاورزی است.

حمزه شلمزاری در خصوص برنامه وزیر پیشنهاد جهاد کشاورزی عنوان کرد: احیای مدیریت جهادی در وزارتخانه و رفع زمینه های فساد در آن به خصوص در موضوع واگذاری و تغییر کاربری اراضی از جمله برنامه های ایشان است. دومین برنامه ایشان واگذاری تمامی امور تصدی گرانه به بخش خصوصی و تعاونی ها طی فرآیند شفاف و با اولویت تشکل های فراگیر کشاورزان، روستائیان و عشایر است. همچنین اصلاح و یکپارچگی ساختار شرکت های دولتی بخش کشاورزی و تبدیل آنها از شرکت های واردات محور به شرکت های توسعه ای از دیگر برنامه های نیکبخت است.

وی افزود: اجرای وظایف قانونی وزارتخانه در حوزه توسعه روستائی و بهبود امور عشایر و همچنین استفاده از جوانان انقلابی برای تحول جهادی در اقتصاد روستا و مناطق عشایری از دیگر برنامه های ایشان است. توجه جدی به گسترش و تقویت صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز یکی دیگر از برنامه های مد نظر نیکبخت است.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha