• چهارشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402033120204
  • خبرنگار : 50223

درخواست تامین اعتبار ۱۵۰۰ کیلومتر فیبرنوری در سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

درخواست تامین اعتبار ۱۵۰۰ کیلومتر فیبرنوری در سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار داریم که در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار لازم برای اجرای ۱۵۰۰ کیلومتر فیبرنوری به این استان اختصاص داده شود.

«سید محمدهادی امیری» در بازدید از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به طرح نهضت جهادی فیبرنوری در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هدف از اجرای این طرح بردن فیبر نوری درب خانه های مردم است، هم اکنون ارتباط مردم از طریق زوج سیم است که با معایبی مواجه می باشد.

وی اظهارکرد: این خدمت در شهرهای استان انجام خواهد شد، بصورت فاز در حال اجراست تا ارتباط مطمئن، پایدار، امن و با کیفیت و پهنای باند مورد نیاز مشترک داشته باشند.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امیدواریم که طی امسال ارتباط بیشتر مشترکان را از طریق فیبرنوری فراهم کنیم. کلیه بخش های دولتی و خصوصی از جمله سازمانها، دانشگاهها، نهادها، فرودگاه، صنعت و بازاریان می توانند متقاضی فیبر نوری باشند و ما آمادگی داریم که به هر میزان پهنای باند فیبرنوری نیاز داشته باشند را برای آنها فراهم کنیم.

امیری تصریح کرد: طی سه سال اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات به اندازه ۱۰ سال کار شده است.

وی ادامه داد: انتظار داریم که در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار لازم برای اجرای ۱۵۰۰ کیلومتر فیبرنوری به این استان اختصاص داده شود، جا نمایی و نقشه برداری شده که نیازمند اعتبار لازم است.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با اجرای این میزان فیبرنوری استان کهگیلویه و بویراحمد از بن بست ارتباطی خارج خواهد شد.

امیری تاکید کرد: کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون پوشش ارتباطی دارند.

وی تصریح کرد: ضریب نفوذ تلفن همراه در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۹۲ درصد است به این معنا که به ازای هر ۱۰۰نفر ۱۹۲ تلفن وجود دارد یعنی همه مردم استان دسترسی به تلفن همراه دارند.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هدف ما در شرکت مخابرات این است که ارتباطی با کیفیت برای مردم استان فراهم کنیم.

گفتنی است مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جهاددانشگاهی استان نشست مشترک نیز برگزار کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha