• چهارشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402033120341
  • منبع : نمایندگی اردبیل

برگزاری آیین اختتامیه مرحله کشوری اولین لیگ فوتسال دانشجومعلمان پسر دانشگاه فرهنگیان

برگزاری آیین اختتامیه مرحله کشوری اولین لیگ فوتسال دانشجومعلمان پسر دانشگاه فرهنگیان

ایسنا/اردبیل دانشگاه فرهنگیان اردبیل ار آیین اختتامیه مرحله کشوری اولین لیگ فوتسال دانشجومعلمان پسر دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل مرحله کشوری اولین لیگ فوتسال دانشجومعلمان پسر دانشگاه فرهنگیان پس از ۷ روز رقابت بین تیم­ها، روز سه شنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ به پایان رسید.

حسین محسنی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، در مراسم اختتامیه مرحله کشوری اولین لیگ فوتسال دانشجومعلمان پسردانشگاه فرهنگیان  با عرض تبریک و خداقوت به تیم های حاضر و تقدیر و تشکر از عوامل فنی و اجرایی این مسابقات بیان کرد: مرحله کشوری لیگ ورزشی فوتسال با رقابت ۳۱ تیم از ۲۳ خرداد ماه شروع و پس از هفت روز رقابت تنگاتنگ به پایان رسید.

سید رفیع شفابخش سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت محترم و همکاران استان اردبیل و کلیه عوامل فنی و اجرایی یکی از اهداف برگزاری لیگ های ورزشی را توسعه مبانی اخلاقی و منش پهلوانی دانست .

شفابخش با اشاره به اهمیت مباحث اخلاقی و تربیتی بیان کرد: پهلوان تختی پس از قهرمانی در مسابقات جهانی و قرار گرفتن بر روی سکوی اول عنوان کرد که  تازه متوجه شدم که اگر روی سکوی قهرمانی و اول قرار بگیرم باید بیشتر خم شوم تا مدال را بر گردنم آویزان کنند.

وی در پایان از افزایش تعداد رشته های ورزشی در مرحله درون پردیس و مرکز در لیگ آتی به چهار رشته ورزشی، و برگزاری دومین مرحله لیگ کشوری در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

نتایج رقابت ها به شرح ذیل می باشد:

  مقام اول: تیم تهران

  مقام دوم: تیم خراسان رضوی

 مقام سوم: تیم کهگیلویه و بویراحمد

شایان ذکر است، استان اردبیل کاپ اخلاق این دوره از لیگ کشوری را از آن خود کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha