• چهارشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402033120347
  • خبرنگار : 50242

کشف جنایت در پی پیدا شدن جسد در تویسرکان

کشف جنایت در پی پیدا شدن جسد در تویسرکان

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف پرونده فقدان منجر به جنایت در این شهرستان خبر داد و اعلام کرد: پس از دستگیری قاتل، جسد فرد مفقود شده در منطقه‌ای بیابانی کشف شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا نوری در توضیح این خبر گفت: در ۲۷ اردیبهشت سال‌جاری خانواده ای اهل و ساکن روستای سیدشهاب با مراجعه به پاسگاه انتظامی سیدشهاب شهرستان تویسرکان به مأموران اعلام کردند که مرد ۴۰ ساله‌ای چند روزیست از خانه خارج شده و تاکنون مراجعه نکرده و تلفن همراهش نیز خاموش است.

وی بیان کرد: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «فقدان افراد»، پلیس آگاهی شهرستان برابر اظهارات خانواده وی که بیان کردند «فرد گمشده با فردی که در یکی دیگر از روستاهای شهرستان زندگی می کند، دوست بوده و با وی رابطه خانوادگی داشته است و آخرین بار با وی در تماس بوده و به قصد ملاقات با وی از خانه خارج شده اما پس از آن دیگر هیچ خبری از او نداریم» مشغول رسیدگی به پرونده شدند.

نوری اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با بررسی این اظهارات و انجام تحقیقات میدانی و بهره گیری از اقدامات ویژه پلیس سرانجام اطمینان پیدا کردند که فرد مذکور آخرین بار در روستای محل زندگی دوستش رؤیت شده است بنابراین طی هماهنگی با بازپرس پرونده، این فرد دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

وی تصریح کرد: مظنون در ابتدا همچنان اظهارات اولیه خود را تکرار و منکر اطلاع از فرد مفقود شده داشت اما سرانجام روز گذشته به ارتکاب قتل اعتراف کرده و اظهار داشت «پس از ملاقات با مقتول به دلایلی با هم مشاجره لفظی کردیم و وی به پدرم فحاشی کرد، من هم به شدت عصبانی شده و با سلاح گرم به وی شلیک کردم سپس وی را به مکانی خلوت بین دو روستای سهام آباد و سوتلق برده و جنازه اش را داخل یک گودال دفن کردم».

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان اعلام کرد: با اعتراف صریح قاتل به ارتکاب جنایت و مدفون کردن جسد مقتول در منطقه ای بیابانی کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه متهم به محل دفن جسد اعزام شدند و با راهنمایی متهم جسد نیز کشف شد و در حال حاضر با توجه به احراز وقوع جنایت و اعتراف صریح متهم قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر شد و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار دارد که اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha