• چهارشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402033120359
  • خبرنگار : 50191

اجرای طرح "رعد ۳" در سیستان و بلوچستان

اجرای طرح "رعد ۳" در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از اجرای سومین مرحله طرح رعد با انهدام ۲۶ باند سازمان یافته جرائم و دستگیری ۶۹۰ نفر متهم در اجرای این طرح خبر داد.

سردار "دوستعلی جلیلیان" امروز چهارشنبه ۳۱ خرداد در جمع اصحاب رسانه از اجرای سومین مرحله از طرح عملیاتی "رعد " با هدف برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی و ضربه زدن به کانون جرایم در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این طرح پس از کار اطلاعاتی و عملیاتی متعدد و منسجم در اقصی نقاط استان توسط مأموران جان بر کف پلیس به انجام رسید.

وی همچنین از دستگیری تعداد ۶۹۰ متهم و سارق مسلح و کشف بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال اموال سرقتی و تحویل تعدادی از اموال مسروقه از جمله وسائط نقلیه و گوشی تلفن همراه و قطعات خودرو سرقتی به مال باختگان خبر داد اظهار داشت: ارزش اموال کشف شده بیش از ۸۵ میلیارد تومان در این طرح بوده است

فرمانده انتظامی با اشاره به شناسایی و کشف ۴۰ دستگاه خودرو سند نمره غیر قانونی در راستای اجرای این طرح توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی افزود: رضایت مندی مردم از اجرای این طرح توسط پلیس استان بسیار ارزشمند است که تعداد زیادی از مال باختگان در این نمایشگاه از عملکرد پلیس در دستگیری های به موقع احساس رضایت داشتند.

دستگیری ۱۳۰۰ متردد غیرمجاز بیگانه

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به جلوگیری از ورود اتباع بیگانه به استان، اضافه کرد: پلیس استان در اجرای این طرح با اشراف اطلاعاتی موفق شدند تعداد ۱۳۰۰ نفر مترددین غیرمجاز را که از مرز گذر کرده و وارد کشور شده بودند را دستگیر کنند.

کشف بیش از دو تن انواع مواد افیونی

 متهم در حوزه مواد مخدر و جرائم مرتبط با مواد افیونی را دستگیر کردند.این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مقدار بیش از دو تن انواع مواد مخدر در این طرح کشف و در این رابطه ۱۷ قاچاقچی مسلح دانه درشت دستگیر و ۶۱ خرده فروش حرفه ای مواد مخدر در این طرح دستگیر شدند.

وی گفت: در ادامه اجرای سومین مرحله از طرح رعد در حوزه پلیس راهور، ۳۴۰ دستگاه خودرو به علت انجام حرکات مخاطره آمیز و حادثه ساز در رانندگی توقیف و اعمال قانون شدند.

سردار جلیلیان اظهار داشت: پلیس استان در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی و ارائه خدمات مشاوره ای به شهروندان نیز دارای عملکرد خوب و قابل قبولی است به گونه ای که بیش از ۷۰ درصد از پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری های سطح استان با حضور و ارائه خدمات مشاوره ای توسط کارشناسان مشاوره مستقر در کلانتری ها به صلح و سازش ختم شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح های عملیاتی و ضربتی و فوریتی پلیس در استان تداوم پیدا خواهد کرد افزود: طرح های عملیاتی در جهت قراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان عزیز اجرا خواهد شد و تمام تلاش ما این است که احساس امنیت را در جای جای استان حاکم کنیم و مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که استان سیستان و بلوچستان جای امنی برای آنها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آنها برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha