• چهارشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402033120514
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مهلت ثبت نام «مسابقه پایان‌نامه سه دقیقه‌ای برای زاینده رود» تمدید شد

مهلت ثبت نام «مسابقه پایان‌نامه سه دقیقه‌ای برای زاینده رود» تمدید شد

ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در «مسابقه پایان‌نامه سه دقیقه‌ای برای زاینده رود» تا پانزدهم تیرماه تمدید شد. همچنین، امکان ارائه برخط (آنلاین) برای آن دسته از شرکت کنندگانی که در شهرهای دیگر کشور یا خارج از کشور ساکن هستند، به این رویداد افزوده شد.

محمد رضا رهبری، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان در گفت‌و گو با ایسنا، در خصوص «مسابقه پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای برای زاینده رود» اظهار کرد: اهمیت موضوع محیط زیست، بحث آب و زاینده رود و همچنین ضرورت پرداختن به چنین مسائل حیاتی بر کسی پوشیده نیست. از این‌رو، در «مسابقه پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای برای زاینده رود»، ما بر آن هستیم تا این مبحث حیاتی را با نگاه و رویکردی علمی در پایان نامه‌های دانشگاهی پیگیری کنیم.  

وی ادامه داد: این مسابقه، ویژه دانش‌آموختگانی است که در طول دهه ۹۰ از پایان‌نامه‌های خود با موضوع زاینده‌رود دفاع کرده‌اند. در واقع، قالب کلی این مسابقه برگرفته از یک مسابقه بین‌المللی است که سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی تاکنون هفت دوره از آن را اجرا کرده و طی آن، دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری، سه دقیقه فرصت دارند در برابر داوران مسابقه، از پایان‌نامه خود دفاع کنند.

رهبری، با اشاره به استقبال اهالی علم از این رویداد توضیح داد: در خواست‌های مکرری برای شرکت در این رویداد از سوی دانش آموختگانی که در شهرهای دیگر کشور و نیز خارج از کشور ساکن هستند، وجود داشت. به همین خاطر امکان ارائه برخط (آنلاین) پایان‌نامه‌ها به «مسابقه پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای برای زاینده رود» افزوده شد و بخشی از برنامه به صورت برخط اجرا می‌شود.

وی نیز در رابطه با تمدید مهلت ارسال آثار به این رویداد و تاریخ برگزاری آن، اعلام کرد: مهلت ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه تا پانزدهم تیرماه ۱۴۰۲ تمدید شد و برگزاری آن همزمان با اختتامیه همایش ملی «زاینده‌رود و گاوخونی از بحران تا احیا» خواهد بود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان با تقدیر از همکاری مرکز تحقیقات مطالعات آب دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در برگزاری این رویداد گفت: امیدواریم همه نهادهای دانشگاهی و غیر دانشگاهی در اطلاع‌رسانی این رویداد یاریگر ما باشند تا بتوانیم سهم کوچکی از دین بزرگی که همه ما نسبت به زاینده‌رود داریم ادا کرده و در صورت امکان از انتشار پایان‌نامه‌های برتر نیز حمایت کنیم.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه، می‌توانند با مراجعه به نشانی reg.jdisf.ac.ir/pn۸ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اصفهان به شماره ۰۳۱۳۶۶۸۱۰۷۷ و ۰۹۳۶۶۴۹۰۳۶۱ تماس بگیرند.

مهلت ارسال آثار به «مسابقه پایان‌نامه سه دقیقه‌ای برای زاینده رود» تمدید شد

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha