• چهارشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402033120708
  • خبرنگار : 50180

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

کنگره شهدای کرمانشاه سال آینده برگزار می‌شود

کنگره شهدای کرمانشاه سال آینده برگزار می‌شود

ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه از برگزاری کنگره شهدای کرمانشاه در سال آینده خبر داد.

سردار بهمن ریحانی، امروز(۳۱ خرداد) در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه کنگره شهدای کرمانشاه سال آینده برگزار خواهد شد، علت تعویق چند ساله در برگزاری این کنگره را نداشتن محلی مناسب برای برگزاری این کنگره عنوان کرد.

 ریحانی افزود: در حال ساخت مکانی برای برگزاری این کنگره هستیم که امسال پروژه را به اتمام خواهیم رساند.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس، گفت: این استان در عین حال که شهدای زیادی دارد، محل شهادت تعداد زیادی از شهدای دیگر استانها هم هست، لذا باید خیلی قبل‌تر از اینها کنگره شهدای استان را برگزار می کردیم.

وی ابراز امیدواری کرد، برگزاری کنگره شهدای کرمانشاه گامی در جهت ارتقای فرهنگی استان شود. 

سردار مسعود قنبری جانشین سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز در این نشست با بیان اینکه برگزاری برنامه های کنگره شهدای کرمانشاه از امروز(۳۱ خرداد) رسما کلید می خورد، گفت: تلاش خواهیم کرد با برگزاری کنگره شهدای کرمانشاه فضای فرهنگی خوبی را در استان به وجود بیاوریم.

وی با بیان اینکه تا امروز بیش از ۲۰ جلسه  در راستای برگزاری مطلوب کنگره در استان برگزار شده، گفت: در مجموع ۸۱۵ برنامه در استان تدارک دیده شده که ۴۹۳ برنامه از سوی کمیته های استانی و ۳۲۲ برنامه هم از سوی کمیته های شهرستانی اجرا خواهد شد.

 قنبری در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای نصب المان های دفاع مقدس در استان، خواستار اختصاص اعتباری به دبیرخانه کنگره برای برگزاری مطلوب کنگره شد. 

وی با اشاره به برنامه ریزی برای تولید فیلم و سریال فاخر با موضوعات دفاع مقدسی به عنوان برنامه های حاشیه ای کنگره شهدای استان، گفت: در تلاشیم تا یک سریال ۳۰ قسمتی در حوزه اجتماعی و پسا جنگ در استان تولید شود.

استان کرمانشاه ۹۸۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha