• پنجشنبه / ۱ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402040100057
  • منبع : نمایندگی لرستان

انتقاد مدیرکل بازرسی لرستان از وضعیت نامطلوب مبلمان شهری خرم‌آباد

انتقاد مدیرکل بازرسی لرستان از وضعیت نامطلوب مبلمان شهری خرم‌آباد

ایسنا/لرستان مدیرکل بازرسی لرستان از وضعیت نامطلوب مبلمان شهری خرم‌آباد انتقاد کرد.

سعید رازانی دیروز ۳۱ خرداد ماه در بازدید از برج‌های دوقلو و پروژه‌های ‌سطح شهر خرم‌آباد از وضعیت نامطلوب عمران و مبلمان شهری انتقاد کرد و با بیان اینکه قبلا مکاتباتی را با شهردار و رئیس شورای شهر خرم‌آباد داشتیم، اظهار کرد: تذکرات لازم به آنها داده شد و در همین راستا، چند روز پیش رئیس شورای شهر با حضور در دفتر بازرسی استان مشکلات شهر به وی اعلام شد.

وی افزود: امروز نیز شهردار خرم‌آباد در اداره کل بازرسی استان حضور پیدا کرد و وضعیت نامطلوب عمران و مبلمان شهری به وی یادآوری شد.

مدیرکل بازرسی لرستان گفت: امروز با حضور شهردار خرم‌آباد و بازرسی استان بازدیدی از مبلمان شهری داشتیم و دقیقا در کنار سازمان پارک‌ها و منظر شهری می‌بینیم آب‌نما و ساختمانی نیمه‌کاره وجود دارد که سالهاست به صورت مخروبه درآمده که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

رازانی ادامه داد: همچنین از قسمت ورودی شهر از سمت میدان دانشجو و کرگانه بازدیدهایی انجام و مقرر شد در اسرع وقت این موارد پیگیری و به نتیجه برسند.

وی خاطرنشان کرد: ظرف چند روز آینده پیگیری‌های بعدی را انجام خواهیم داد.

مدیرکل بازرسی لرستان گفت: همچنین بازدید از بلوار بهارستان انجام شد و در این منطقه نیز چندین مغازه نیاز است عقب‌نشینی کنند.

رازانی در خصوص آخرین وضعیت برج‌های دوقلو در خرم‌آباد اظهار کرد: اختلاف حقوقی در مورد قرارداد فی‌مابین شهرداری و شرکت معین‌کوثر، سبب شده عملیات اجرایی این پروژه متوقف شود.

وی در خصوص خطری که از ناحیه جرثقیل‌ها ممکن است متوجه افراد شود هشدار داد و بیان کرد: برای جمع‌آوری این جرثقیل‌ها مکاتبات عدیده‌ای بین شهرداری، دادسرا و شرکت معین موثر انجام شده و هر کدام از این ارگان‌ها جمع‌آوری جرثقیل‌ها را وظیفه دیگری می‌دانند.

مدیرکل بازرسی لرستان افزود: چنانچه براثر سقوط جرثقیل‌ها کسی آسیب ببیند خاطیان مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: تکمیل این پروژه مطالبه مردم است که باید منتج به نتیجه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha