• پنجشنبه / ۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402040100123
  • خبرنگار : 50444

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد:

 آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور بجنورد به سنخواست تا یک ماه آینده

 آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور بجنورد به سنخواست تا یک ماه آینده

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور بجنورد به سنخواست تا یک ماه آینده خبر داد.

 قاسم قاسمی در سفر یک‌روزه به شهرستان جاجرم از اراضی ۱۲ هکتاری جهاد کشاورزی در راستای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین پیشرفت محور بجنورد-سنخواست به صورت میدانی بازدید کرد.

قاسم قاسمی به همراه جمعی از مدیران در راستای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن و تامین زمین جهت واگذاری در طرح نهضت ملی مسکن از سایت ۱۲ هکتاری جهاد کشاورزی بازدید کرد و مقرر شد این مقدار زمین پس از طرح در کمیسیون ماده ۵ به نهضت ملی مسکن واگذار شود.

پس از این بازدید، در خصوص پروژه های راه و شهرسازی در حوزه شهرستان جاجرم گفت‌وگو و مسائل و مشکلات پروژه ها بررسی شد.

قاسمی همچنین در بازدید از محور بجنورد به سنخواست نیز تصریح کرد: طبق قولی که قبلاً داده شده بود، تا یک ماه آینده ۱۱ کیلومتر قطعه اول به صورت کامل آسفالت خواهد شد و آسفالت در قطعه بعدی به مرحله اجرا می رسد که با نصب تابلو، علائم و تکمیل موارد ایمنی، محور آماده بهره برداری خواهد شد.

وی عنوان کرد: کل مسیر بجنورد به سنخواست ۷۸ کیلومتر است که از این مقدار، ۱۰ کیلومتر آسفالت انجام شده و آسفالت ۱۱ کیلومتر در حال احداث است. 

قاسمی اضافه کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم قطعات باقیمانده محور بجنورد به سنخواست که پیمانکار ندارد را به مناقصه بگذاریم تا کل این ۷۸ کیلومتر با توجه به تخصیص اعتبارات به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچین بیان کرد: در سال گذشته ۵۰۰ تن، در سال جاری ۳۷۰ تن و در مجموع ۸۷۰ تن قیر به ارزش تقریبی ۳۷ میلیارد ریال به پروژه اختصاص داده شده است. 

وی ادامه داد: با احداث این محور حدود ۹۰ کیلومتر فاصله مرکز استان تا مرکز کشور کوتاه تر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha