• پنجشنبه / ۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402040100217
  • خبرنگار : 50184

رسیدگی به مشکلات ۲ واحد تولیدی در سفر استاندار کرمانشاه به "صحنه"‌

رسیدگی به مشکلات ۲ واحد تولیدی در سفر استاندار کرمانشاه به "صحنه"‌
عکس تزیینی است

ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از افتتاح کارخانه رب گوجه فرنگی شهرستان صحنه ظرف ۲۰ روز آینده خبر داد. 

عبدالوحید محمدی، امروز(اول تیر) در حاشیه بازدید استاندار کرمانشاه از کارخانه در حال احداث رب گوجه فرنگی شهرستان صحنه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی ظرف ۲۰ روز آینده به بهره برداری خواهد رسید. 

وی ادامه داد: برخی موانع همچون مشکل تامین آب مورد نیاز پیش روی اجرای این طرح بود که رفع آن را در دستورکار قرار داده ایم. 

در ادامه امین فرهادی مدیرعامل کارخانه رب گوجه فرنگی "هزار دشت سینا" نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: احداث این کارخانه از آبان سال گذشته با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان آغاز شد. 

وی با بیان اینکه کل اعتبارات این طرح از محل آورده سرمایه گذار است، افزود: در حال حاضر این کارخانه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ظرف ۲۰ روز آینده و پیش از برداشت محصول گوجه فرنگی شهرستان افتتاح خواهد رسید. 

وی میزان تولید این کارخانه را ۸۰۰ تن در سال عنوان کرد و گفت: در فاز توسعه ایطرح بدنبال راه اندازی خط تولید محصولات دیگری همچون انواع کمپوت، مرباجات و ...هستیم.

وی درخصوص میزان اشتغالزایی پروژه هم گفت: این پروژه ۱۵۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و حدود هزار نفر اشتغالزایی غیرمستقیم خواهد داشت.

به گفته این سرمایه گذار، مهمترین مشکل پیش روی اجرای این پروژه تامین آب است که مسئولین استان قول رفع آن را داده اند.

نیاز سرمایه در گردش ۲۵۰ میلیارد تومانی برای راه اندازی مجتمع فرآوری ذرت صحنه 

به گزارش ایسنا، استاندار کرمانشاه در ادامه سفر خود به شهرستان صحنه بازدیدی هم از مجتمع راکد فرآوری محصولات ذرت این شهرستان داشت‌. 

قدم خیر محمدی مدیرعامل این مجتمع در جمع خبرنگاران بااشاره به آغاز عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۳۹۰، اظهار کرد: پروژه مجتمع فرآوری محصولات ذرت شهرستان صحنه شامل هشت کارخانه متصل به هم در زمینه تولید آرد، روغن، کنجاله و....ذرت در حال حاضر بصورت ۱۰۰ درصدی آماده افتتاح می باشد و تجهیزات آن تماما نصب شده است. 

وی ادامه داد: مشکل اصلی پیش روی بهره برداری از این مجتمع عدم سرمایه در گردش است که طبق برآوردها حدود ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز دارد. 

مدیرعامل این مجتمع خاطرنشان کرد: این پروژه در صورت افتتاح و راه اندازی زمینه اشتغال مستقیم ۵۰۰ نفر را فراهم خواهد کرد. 

در این بازدید استاندار کرمانشاه پیگیری هایی را برای رفع مشکل تامین سرمایه در گردش این پروژه داشت و تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد مشکل این پروژه را رفع کنیم‌. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha