• شنبه / ۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402040301124
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین‌شهر خبرداد:

تجهیز ناوگان حمل و نقل شاهین‌شهر به ۱۱ اتوبوس ویژه معلولان

تجهیز ناوگان حمل و نقل شاهین‌شهر به ۱۱ اتوبوس ویژه معلولان

ایسنا/اصفهان رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین‌شهر گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی به ۱۱ اتوبوس ویژه معلولان تجهیز شده است.

سعید اکرم خانی، امروز(شنبه، ۳ تیر) در نشست خبری ضمن عذرخواهی از شهروندان بابت کاستی‌ها در حمل و نقل عمومی خصوصاً اتوبوس، اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین‌شهر با ناوگان فرسوده دارای بیش از ۱۵ سال عمر به ۳۵ هزار مسافر در ایام و ساعات پرتردد روزانه خدمات ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه اکثر اتوبوس‌های این سازمان وضعیت متناسبی ندارند، افزود: در سال گذشته ۲۲ دستگاه اتوبوس خریداری شد که از این تعداد ۱۰ دستگاه به ناوگان حمل و نقل عمومی تحویل و پیگیری‌ها برای دستیابی به دستگاه‌های باقی مانده از سوی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین‌شهر با بیان اینکه شاهین‌شهر در سال گذشته رتبه برتر بازسازی اتوبوس را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: در سال گذشته ۴۹ دستگاه بازسازی و راه‌اندازی شد که از این تعداد ۱۹ دستگاه به‌طور صد درصد بازسازی و به چرخه خدمت‌رسانی وارد شدند.

وی در پاسخ به خبرنگار ایسنا در خصوص تمهیدات این سازمان برای استفاده همه اقشار جامعه خصوصاً معلولان از حمل و نقل عمومی، گفت: سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی در تعامل با سازمان بهزیستی شهر به ۴۵۴ شهروند دارای شرایط کارت بلیت رایگان اختصاص داده و ۱۱ اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی نیز مجهز به رمپ مخصوص ویلچر است. همچنین این سازمان در تعامل با اداره بهداشت و درمان شهر به ۱۸۲ سالمند پرخطر کارت بلیت رایگان ارائه داده است.

اکرم خانی با اشاره به اختصاص دو اتوبوس در حوزه فرهنگ و برند سازی ادامه داد: ناوگان حمل و نقل عمومی شاهین‌شهر با اختصاص یک اتوبوس شهروندی به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری برای ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در قالب اتوبوس کتابخانه‌ای و اتوبوس گردشگری گام برداشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha