• شنبه / ۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402040301210
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس کل دادگستری استان عنوان کرد

کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های امن کشور است

کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های امن کشور است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد جزو استان های امن کشور به شمار می رود و احساس امنیت در استان بالا است.

حسن نگین تاجی در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح استان بمناسبت هفته قوه قضائیه به اقدامات صورت گرفته در استان اشاره و اظهار کرد: حوزه قضایی با همکاری و هم افزایی اعضای شورای تامین استان در بسیاری از حوزه ها جایگاه خوبی دارد.

وی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های امن کشور به شمار می رود و احساس امنیت در استان بالا است.

همچنین سید علی احمد زاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا، شهدای قوه قضائیه و بویژه شهید دکتر بهشتی از همه تلاش ها، تعاملات و همکاری های مجموعه حوزه قضائیه استان با دستگاه های اجرایی  قدردانی کرد و گفت: آیت‌الله شهید دکتر بهشتی و حزب جمهوری اسلامی در ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی با خون مطهر خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و یاد و خاطره این بزرگواران همواره در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد.

وی افزود: در اوایل انقلاب دشمنان که سعی در از بین بردن نظام اسلامی داشتند هر بار دست به ترور می زدند و در هفتم تیر ماه اقدام به ترور آیت الله بهشتی کردند که خون مطهر این عزیزان باعث استحکام انقلاب اسلامی شد.

احمد زاده با بیان اینکه خون شهیدان، انقلاب اسلامی را بیمه کرد، تصریح کرد: پایداری و استقامت جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا هستیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی با بیان اینکه قوه قضائیه، تامین کننده سلامت جامعه و اساس و مظهر عدالت در کشور است، بیان کرد: از خداوند می خواهم قوه قضاییه در همه زمینه موفق باشد که اینگونه هم هست و قوه قضاییه در حوزه کاری خود موفق عمل کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha