• شنبه / ۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402040301322
  • منبع : نمایندگی همدان

قهرمانی تویسرکان در آوردگاه بسکتبال لیگ بهاره بانوان استان همدان

قهرمانی تویسرکان در آوردگاه بسکتبال لیگ بهاره بانوان استان همدان

ایسنا/همدان آوردگاه بهاره بانوان استان در سالن نوین تختی همدان برگزار و با قهرمانی تویسرکانی‌ها به پایان رسید و عنوان‌داران این مسابقات برای حضور در مسابقات سه نفره کشوری معرفی شدند.

پس از مدت‌ها استان همدان شاهد برگزاری پیکارهای بسکتبال بانوان شد و نخستین مسابقات بسکتبال در سالن نوین تختی همدان که مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است، برگزار شد و افزایش سطح کیفی مسابقات به علت بالا رفتن کیفیت سالن بازی، مشهود بود.

مواردی همچون زیرسازی کف سالن و تعویض کف‌پوش، نصب پنجره های دوجداره برای کاهش مصرف انرژی، اصلاح سیستم گرمایشی و سرمایشی، به‌روزرسانی سیستم روشنایی و نورپردازی سالن به منظور کاهش مصرف برق و اصلاح سیستم آبرسانی و فاضلاب سالن به همت هیأت بسکتبال استان و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان در راستای بازسازی و تجهیز سالن تختی صورت گرفت.

برای بازسازی سالن جهان پهلوان تختی همدان تاکنون هشت میلیارد ریال هزینه پرداخت شده است و به زودی مراسم افتتاحیه سالن نوین تختی همدان با حضور مسئولان استان و ورزش برگزار خواهد شد.

طولی نکشید که با اتحاد و همدلی میان هادی سالم داور بین‌المللی بسکتبال کشور و مشاور عالی هیأت و مجید درویشی رئیس هیأت بسکتبال استان همدان، چراغ بسکتبال در همدان روشن‌تر شد و میراث ۱۶ ساله مدیریتی پرویز ریحانی رئیس اسبق این هیأت، این روزها در حال ادامه مسیر تیم‌داری و باشگاه‌داری است.

مسئول کمیته ۳*۳ هیأت بسکتبال استان همدان در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به سطح بالای مسابقات و افزایش سطح کیفی سالن تختی، اظهار کرد: مسابقات بسکتبال سه به سه لیگ بهاره بانوان استان همدان با شرکت ۱۵ تیم از هشت شهرستان از ۹ صبح جمعه ۲ تیر با حضور پرشور تماشاگران و خانواده‌ها طی یک روز در سالن نوین تختی همدان برگزار شد.

مهتاب صحابت افزود: این رقابت‌ها با قهرمانی تیم بانوان تویسرکان به اتمام رسید، باشگاه الوند همدان نایب قهرمان شد و تیم دانشگاه آزاد همدان به مقام سومی رسید.

وی بیان کرد: تیم‌های بانوان رزن ۱، رزن ۲، دانشگاه آزاد همدان، باشگاه الوند ۱ همدان، باشگاه الوند ۲ همدان، اسدآباد، بهار ۱، بهار ۲، بهار ۳، ملایر ۱، ملایر ۲، فامنین، تویسرکان، نهاوند ۱ و نهاوند ۲ در این رقابت‌ها شرکت کردند.

صحابت با بیان اینکه مسابقات سه نفره استان به صورت زنده از طریق صفحات هیأت استان پخش و منتشر شد، خاطرنشان کرد: هفته آینده در تاریخ ۹ تیر مسابقات ۳*۳ لیگ بهاره بانوان کشور در استان اصفهان برگزار خواهد شد و سه سهمیه برتر پیکارهای استان همدان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

در ادامه نایب رئیس هیأت بسکتبال استان همدان در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه طی این دو ماه و پس از تغییراتی در تصمیم‌گیری‌های هیأت توانسته‌ایم کارهای بزرگی انجام دهیم، اظهار کرد: میزبانی از اردوی تیم ملی دختران زیر ۱۶ سال در سالن ورزشی علیمرادیان نهاوند یکی از این کارهای بزرگ بود.

نرگس شکوهی افزود: مسابقات بسکتبال ۳*۳ لیگ بهاره بانوان استان همدان نیز با شرکت تقریباً تمام شهرستان‌ها برگزار شد و شاهد برگزاری یک پیکار سطح بالا برای بانوان استان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بزرگی در جهت کشف استعدادهای استان در پیش داریم، مطرح کرد: به دنبال میزبانی و برگزاری دیگر اردوهای تیم ملی در شهرستان‌های استان مانند ملایر هستیم.

شکوهی با اشاره به دوره‌های آموزشی برگزار شده در همدان، خاطرنشان کرد: تمام توانمان را برای افزایش سطح کیفی و فنی و دانش بازیکنان، مربیان و داوران بسکتبال بانوان استان با برگزاری دوره‌های مربیگری، داوری و کلینیک دانش‌افزایی به کار خواهیم گرفت.

به گزارش ایسنا، سه سهمیه برتر مسابقات استان همدان در رقابت‌های ۳*۳ لیگ بهاره بانوان کشور که هفته آینده ۹ تیرماه در استان اصفهان برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha