• یکشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402040401821
  • خبرنگار : 90047

واکنش مدیرکل تهران به استوری خبرساز ناهید کیانی؛ عجله کرده است!

واکنش مدیرکل تهران به استوری خبرساز ناهید کیانی؛ عجله کرده است!

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به انتقاد بانوی قهرمان تکواندو گفت: ناهید کیانی تا حدودی عجله کرده است زیرا او از نظر مادی و معنوی تحت حمایت یکی از دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.

علی جوادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره استوری اخیر ناهید کیانی که از پاداش 5 میلیون تومانی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به او داده شده در حالی که توانسته اولین مدال طلای تاریخ تکواندوی زنان ایران را در مسابقات جهانی کسب کند، اظهار کرد: کیانی نباید در این زمینه زود قضاوت می‌کرد و از این موضوع ناراحت می‌شد، افتخارآفرینی او باعث خوشحالی تمام ملت ایران شد و بعد از این او تحت حمایت یکی از دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت تا بدون دغدغه و استرس ورزش حرفه‌ای خود را ادامه دهد. مبلغ 5 میلیون تومان نیز به دلیل این که داخل تقدیرنامه او خالی نباشد به او اهدا، شد.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار به دستور استاندار تهران و با هدف حمایت از قهرمانان و مدال آوران استان تهران مقرر شد هریک از دستگاه‌های استانی حامی مالی یکی از قهرمانان تهرانی شود که این پیشنهاد در شورای ورزش استان تهران نیز مصوب گردید. تصور می‌کنم ناهید کیانی از این اقدام ارزشمند در استان تهران بی‌اطلاع بود.

جوادی ادامه داد: این بانوی قهرمان در حال حاضر حقوق ماهیانه دارد و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران حمایت همه جانبه از او خواهد داشت. حتی به دستور استاندار تهران یکی از دستگاه‌ها به صورت ویژه از ناهید کیانی پشتیبانی خواهد کرد که ا ین اتفاق بزرگی برای ورزشکاران استان تهران است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در پایان افزود: این که بعد از موفقیت ناهید کیانی در مسابقات جهانی از او و سایر مدال آوران استان تهران توسط استاندار تهران تجلیل به عمل آمد نشان از ارزش قائل شدن اداره کل نسبت به ورزشکاران استان تهران است. قطعا با اجرای این مصوبه ورزشکاران تهران تحت حمایت بیشتری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۰۴ ۱۳:۵۸

خوب برای اینکه خالی نباشد شما محبت میفرمودید کلید ی آپارتمان یا خودروی لوکس را داخل جعبه قرار میدادید. به زشت بودن کار خود یک ذره هم فکر نمیکنید بعد انتظار دارید به ورزشکار مدال آور هم برنخورد و تهدید هم میکنید!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۰۴ ۱۴:۴۰

ایشون به خاطر بی‌احترامی به پرچم ایران باید مجازات بشه نه اینکه بهش پاداش بدن مسئولین خواب تشریف دارن فیلمش هست که طرف پرچم رو میده باهاش دور افتخار بزنه دوباره به طرف برمیگردونه؟!! مدالت بخوره توی سرت بی‌غیرت

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۰۴ ۱۴:۴۲

اگر گلایه نمی‌کرد همین قول هم نمی‌دادن. انشاءالله که راست بگن!

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۰۴ ۱۴:۵۶

خب مگه دروغ میگه حقشو میخواد چطور به اون فوتبالیستایی که حتی به مرحله حذفی هم تو جام جهانی نرفتن میلیاردی پول می‌دید حالا یکی میره قهرمان میشه یه مدال نقره هم میاره حقش اینه؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۰۴ ۱۵:۴۳

مجازات‌ها به‌ سرعت برق تشویق‌ها با صبر و حوصله... تأخیر برای چی بوده؟ شاید جایزه تو راه رسيدن به کیانی دچار حادثه شده

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۰۴ ۱۶:۳۹

زیاد تحویل نگیرید مثل علیزاده لگد بزنه به همه چیز

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۰۴ ۱۹:۳۱

چون تهران مرکز است. پس قهرمانان سایر استان‌ها بدون هزینه و زحمت قهرمان میشن

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۰۵ ۰۱:۴۷

بعید نیست یک قطره اشک کیانی برای وطن از ارزش مدال او برای ایران بالاتر باشد. گرچه هر دو ارزشمندند.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۰۵ ۱۵:۵۳

به قرآن دروغ میگین یعنی چی تو تقدیرنامه خالی نباشه پنج میلیون گذاشتیم یه نصفه گوسفندم با این پول نمیشه بخری اگه پاداش داشت چرا پس بهش ندادید حالا که گندش درآمده ... بازی درمیارین