• یکشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402040402024
  • منبع : نمایندگی سمنان

در دیدار با عضو خبرگان رهبری مطرح شد:

نگرانی استاندار از نرخ پایین باروری در استان سمنان

نگرانی استاندار از نرخ پایین باروری در استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با ابراز نگرانی از نرخ پایین باروری در استان خواستار توجه بیش از پیش به قانون جوانی جمعیت و برنامه های مرتبط با این حوزه در استان شد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۴ تیر در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین کازرونی، عضو هیات امنای کمیته امداد امام‌خمینی(ره) کشور و عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: متاسفانه استان سمنان در زمینه جوانی‌ جمعیت و نرخ باروری، در وضعیت مطلوبی قرار ندارند لذا باید با اقدمات ویژه به این‌ مهم توجه داشت.

وی به همراهی مردمی در دوران همه گیری کرونا اشاره و تصریح کرد: نقش مردم استان در بحث کمک های مومنانه و امور خیر مرتبط با نیازمندان و مددجویان کمیته‌ امداد امام‌ خمینی(ره) بسیار ارزنده و تاثیرگذار است.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان با تقدیر از سفر این عضو خبرگان رهبری به استان، افزود: آیت الله کازرونی از ارکان‌ تاثیرگذار مجلس خبرگان رهبری و از چهره های شاخص نظام هستند.
وی تصریح کرد: مردم استان سمنان در همراهی با سیاست های دولت سیزدهم، نقش بسیار تاثیرگذاری داشته و دارند و مردم این استان، مردمی متدین و بسیار فهیم هستند و همراهی و پشتیبانی خود را با نظام‌جمهوری اسلامی در برهه‌های مختلف به اثبات رسانده اند.

استاندار سمنان افزود: در حوزه کرونا در استان سمنان با حضور پررنگ خیرین و مردم، کمک‌های مومنانه بسیار ارزشمندی جمع آوری شد.

هاشمی خاطر نشان کرد: امروز بحث نرخ بیکاری در استان سمنان پس از ۱۸ سال به کمترین میزان‌ خود رسیده است.
وی در ادامه به جایگاه ویژه استان در حوزه های علم و فناوری و صنایع و معادن پرداخت و خاطرنشان کرد: استان سمنان در حوزه شرکت های دانش بنیان و اقتصاد دیجبتال در سطح کشور نقش بسزایی ایفا می کند.

به گزارش ایسنا- حجت الاسلام والمسلمین شیخ محسن کازرونی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور پیش از این دیدار با حضور در یادمان شهدای گمنام در استانداری سمنان به شهدای والامقام استان ادای احترام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha