• یکشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۳
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 1402040402192
  • منبع : حوزه هنری

در حوزه هنری انجام شد

معرفی سرپرست «مرکز آفرینش‌های ادبی» و مدیر «دفتر هنر و ادبیات بیداری»

معرفی سرپرست «مرکز آفرینش‌های ادبی» و مدیر «دفتر هنر و ادبیات بیداری»

مرتضی قاضی به عنوان مدیر «دفتر هنر و ادبیات بیداری» جانشین مجتبی رحماندوست شد و میلاد عرفان‌پور نیز به عنوان سرپرست «مرکز آفرینش‌های ادبی» حوزه هنری معرفی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری،  آئین تکریم و معارفه مدیران مرکز آفرینش‌های ادبی و دفتر هنر و ادبیات بیداری برگزار شد.

در این جلسه که با حضور محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری برگزار شد، مراسم تکریم مجتبی رحماندوست مدیر سابق «دفتر هنر و ادبیات بیداری» برگزار شد و مرتضی قاضی به‌عنوان مدیر این دفتر معارفه شد.

معرفی سرپرست «مرکز آفرینش‌های ادبی» و مدیر «دفتر هنر و ادبیات بیداری»
مرتضی قاضی

همچنین در این جلسه از محمدرضا شرفی خبوشان،‌ مدیر سابق مرکز آفرینش‌های ادبی تقدیر و میلاد عرفان‌پور به عنوان سرپرست مرکز آفرینش‌های ادبی معارفه شد.

براساس حکم رئیس حوزه هنری، مجتبی رحماندوست به سمت مشاور عالی رئیس حوزه هنری منتصب شد و همچنان به عنوان عضو هیات‌امنای اندیشکده ادبیات پایداری در حوزه هنری به فعالیت ادامه خواهد داد.

مجتبی رحماندوست در سخنانی با ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت‌های سال‌های گذشته دفتر هنر و ادبیات بیداری گفت: هر آنچه در این سال‌ها انجام دادیم در مرحله اول تکلیف بوده و در گام بعدی برای رضای خدا انجام شد چرا که فعالیت‌های این دفتر در مقطعی آغاز شد که تروریسم در منطقه در حال شکل‌گیری‌، پیدایش و رشد بود که نقش و وظایف مهمی برعهده ما بود. اهمیت فعالیت‌های ما بر ماندگاری تاریخ این برهه با بهره‌مندی از ادبیات بود که بر اساس آن در قالب هنر و برنامه‌های گوناگون باید تاریخ را روایت می‌کردیم.

او  با اشاره به مجموعه‌ برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که طی این سال‌ها در دفتر هنر و ادبیات بیداری حوزه هنری شکل گرفت، گفت: ما همچنان یار و یاور ادامه حرکت دفتر هنر و ادبیات بیداری حوزه هنری هستیم و هر کاری بتوانیم و هر کمکی که از دستمان برای توفیقات روزافزون آن میسر باشد ارائه می‌دهیم.

محمدرضا شرفی خبوشان نیز در این جلسه گفت: برای بنده توفیقی بود تا در این ایام  در خدمت دوستانم در حوزه هنری بوده و فرصت بودن با آنها را داشته باشم. 

او در ادامه با بیان اینکه همواره عضوی از خانواده حوزه هنری بوده و خواهد بود، گفت: از اعتماد و حسن نظری که دوستان در حوزه هنری در این مدت به بنده داشته‌اند متشکرم.

خبوشان در پایان با تاکید بر ادامه ارتباط خود با حوزه هنری، ضمن تبریک به عرفان‌پور و آرزوی موفقیت برای او، گفت: حوزه هنری را خانه خود می‌دانم و امیدوارم در ادامه و قدم به قدم در خدمت خانه و خانواده خود باشم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha