• دوشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402040502728
  • خبرنگار : 50071

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد خبر داد

سرویس‌دهی رایگان برخی خطوط اتوبوسرانی مشهد در روز عرفه و عید قربان

سرویس‌دهی رایگان برخی خطوط اتوبوسرانی مشهد در روز عرفه و عید قربان

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی رایگان برخی خطوط اتوبوسرانی در روز عرفه و عید سعید قربان خبر داد.

محمد غلامی در این خصوص گفت: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد در راستای تسهیل حضور زائرین و مجاورین در حرم‌ مطهررضوی در روزهای عرفه و عید سعید قربان، سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی به‌صورت صلواتی ارائه خواهد شد.

وی افزود: این خطوط شامل ۸۰۰ – ۸۰۱ – ۸۰۲ – ۸۳۰ – ۸۳۱ – ۱۲ – ۵۰ – ۶۲ – ۸۲ – ۸۶ و ۲۱۰ است.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: ناوگان خطوط عبوری و منتهی به حرم مطهر نیز تقویت خواهد شد تا سرفاصله ناوگان کاهش یابد.

غلامی اضافه کرد: سرویس دهی برگشت از حرم مطهر در روز ۷ تیر ماه (روز عرفه) از ۶ پایانه موقت در مبادی خروجی حرم مطهر با ۴۶۰ دستگاه اتوبوس از حرم مطهر برای ‌انتقال مردم عزیز پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وی تصریح کرد : این پایانه‌ها شامل پایانه شماره ۱ حرم مطهر روگذر شیرازی، پایانه شماره ۲ واقع در میدان شهدا و خیابان هاشمی نژاد، پایانه شماره ۳ واقع در خیابان امام رضا(ع) میدان بیت‌المقدس (مسیر BRT)، پایانه شماره ۴ خیابان شهید اندرزگو (باب الجواد (ع))، پایانه شماره ۵ حرم مطهر روگذر طبرسی، پایانه شماره ۶ نیز در خیابان شهید نواب صفوی است که برای سرویس‌دهی به زائران و مجاوران در روز عرفه در نظر گرفته شده است.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: همچنین در روز عید سعید قربان، سرویس‌دهی از ساعت ۴:۳۰ صبح پنجشنبه ۸ تیرماه از پایانه‌های وکیل‌آباد، امام رضا(ع)، امامیه، طبرسی و شهید بسکابادی به سمت حرم مطهر آغاز خواهد شد و همزمان با خاتمه نماز عید، سرویس‌دهی برگشت از ۶ پایانه مذکور در محدوده مبادی خروجی ‌حرم مطهر به نمازگزاران ارائه خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha