• دوشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1402040502732
  • خبرنگار : 71404

میدان رقابت استارت آپ‌ها در «بالا برو»

میدان رقابت استارت آپ‌ها در «بالا برو»
عکس تزیینی است

رادیو اقتصاد برنامه‌ای جدید تحت عنوان «بالا برو» را با هدف معرفی شرکت‌های نو پا و کارآفرین به‌زودی به روی آنتن می برد. در بخشی از این برنامه قرار است روایات و قصه هوش مصنوعی از دیدگاه‌های افراد متخصص بازگو شود.

طاهره جولانی، مدیر گروه کسب و کار و کارآفرینی رادیو اقتصاد از راه اندازی برنامه «بالا برو» به ایسنا خبر داد و گفت: برنامه «بالا برو» مسابقه‌ای با رویکرد با تفریحی ـ سرگرمی است که در لایه‌های خود اهداف آموزشی را نیز دنبال می کند. هر چند این برنامه در ظاهر یک مسابقه پر هیجان و سرگرم کننده است ولی هدف اصلی‌اش ارائه ایده های نوین و خاص برای راه اندازی کسب و کار موفق است.

وی افزود: در این برنامه که به صورت مسابقه سه مرحله‌ای است، فضای رقابت برای صاحبان کسب و کارهای نوین مهیا می شود و مخاطبان را با ایده های خلاق و تازه آنها آشنا می کنیم.

او همچنین از همکاری این برنامه با پارک‌های علمی و فناوری خبر داد و گفت: ضبط این برنامه در محل پارک های علمی و فناوری انجام می شود و سوژه های ارزیابی شده نیز عمدتا توسط دانشگاه ها و پارک های مذکور معرفی می شوند که این روند تاکید بر استقبال رسانه از تولیدات حوزه دانش بنیان و ایده های نو می باشد.

جولانی درباره مراحل این برنامه هم توضیح داد: در هر برنامه سه شرکت‌کننده که عمدتا از سطوح کاری مشترک برخودار هستند، شرکت می کنند که در مرحله نخست ایده های خود را به صورت آسانسوری بیان می کنند. در مرحله دوم داوران مسابقه، چالشی را برای شرکت کننده ها مطرح می‌کنند و آنان خلاق ترین راهکار را برای برون رفت از این چالش بیان می کنند و به مرحله سوم راه پیدا می کنند. در مرحله آخر نیز بهترین راهکار را برای بازاریابی استارت آپ خود در نظر گرفته اند را بیان می کنند و با احتساب داوران نفر برگزیده انتخاب می شود.

مدیر گروه کارآفرینی و کسب و کار رادیو اقتصاد در زمینه معرفی داوران اظهار کرد: در هر برنامه سه تن از متخصصاصان حوزه کسب و کار و کار آفرینی به عنوان داور حضور خواهند داشت و به تناسب روح پویایی برنامه داورهای هر برنامه متفاوت خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌های جذاب این برنامه بیان تجربه‌های کاربردی و اصولی کارآفرینان و اساتید پیشکسوت حوزه دانشگاهی است که ریزه کاری‌های دستیابی به کسب و کار موفق را آموزش می دهند.

جولانی با اشاره به کاربردهای هوش مصنوعی در زندگی امروزی و کسب و کارهای نوین هم گفت: در بخش دیگری از برنامه روایات و قصه هوش مصنوعی را از دیدگاه های افراد متخصص بازگو می کنیم و مخاطبان از این بخش استقبال چشمگیری خواهند داشت.

وی در پایان اعلام کرد: جایزه برندگان هر برنامه ساخت مستندی کوتاه از زندگی و راه‌های موفقیت و چالش های زندگی آنان خواهد بود که از آنتن رادیو اقتصاد پخش خواهد شد.

به گزارش ایسنا، برنامه «بالا برو» به تهیه‌کنندگی لیلا امید یگانه و کارشناس مجری کیوان نقره کار از نیمه دوم تیر ماه جمعه ها ساعت ۱۰ صبح پخش می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha