• دوشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402040502839
  • خبرنگار : 50471

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

امروز جریان نفاق در شرایط ذلت قرار دارد

امروز جریان نفاق در شرایط ذلت قرار دارد

ایسنا/همدان نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: امروز می‌بینیم جریان نفاق به چه روزی افتاده است و در اوج ذلت قرار دارد.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی دوشنبه ۵ تیرماه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مصلی شهر نهاوند، اظهار کرد: نهاوند شهر عالمان و مبارزان انقلابی گرانقدری است که در مقابل استکبار و طاغوت ایستادند. شهید آیت‌الله حیدری نشان افتخار شهرستان نهاوند است که در حادثه هفتم تیر توسط منافقین در کنار شهید آیت‌الله بهشتی به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه در ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۰ منافقان با انقلاب اسلامی وارد جنگ مسلحانه شدند و مردم زیادی از افراد مؤمن، کوچه و خیابان را به شهادت رساندند، افزود: شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان و به شهادت رساندن ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه کشورمان توسط منافقین بخش‌هایی از جنایت‌های این گروهک منفور است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم جریان نفاق به چه روزی افتاده است و در اوج ذلت قرار دارد و اتفاقات اخیر در آلبانی و فرانسه نشان می‌دهد که منافقین در چه شرایط بدی هستند.

شعبانی‌موثقی یادآور شد: امروز بیشتر معنی این جمله بشارت دهنده شهید سلیمانی که فرمود "والله هرکس تیری به سمت این انقلاب انداخت عاقبت به خیر نشد" را بیشتر متوجه می‌شویم و امروز ما شاهد تحقق وعده‌های الهی هستیم.

وی اضافه کرد: منافقین جنایت‌های بی‌شماری انجام دادند و امثال شهید عزیز آیت‌الله بهشتی و آیت‌الله حیدری را به شهادت رساندند اما راه به جایی نبردند و شکست خوردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه ما هر چه داریم به برکت خون شهدای عزیزمان به دست آورده‌ایم، تأکید کرد: ادامه راه شهیدان رسالت خطیر و سرنوشت سازی است که امروز بر عهده همه ما و تمامی کسانی است که دل در گرو پایندگی و سرافرازی این آب و خاک دارند و ان‌شاالله که همه ما بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha