• دوشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402040502855

کوتاه از حوادث فارس

 کوتاه از حوادث فارس

ایسنا/فارس پلیس فارس اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ماموران انتظامی در این استان موفق به کشف ۱۱۶ کیلو تریاک، ۳۲ هزار لیتر نفت سفید قاچاق و توقیف یک خودروی ۴۰ میلیارد ریالی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی سواری در محور شیراز به سمت سپیدان، از کشف مقادیری ماده مخدر تریاک خبر داد.

به نقل از پلیس فارس، سردار یوسف ملک‌زاده گفت: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سپیدان حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی "شیراز-سپیدان" به یک سواری پژو پارس مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: راننده بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه خودرو را رها و متواری شد.

جانشین فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

سردار ملک‌زاده تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و سوداگران مرگ از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است و مأموران جان بر کف انتظامی استان در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

کشف ۳۲ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در فارس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فارس نیز از کشف ۳۲ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون تانکردار خبر داد.

سرهنگ ابراهیم یگانه اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت زنی و کنترل محور مواصلاتی "شیراز-خرامه" به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او افزود: در بررسی‌های لازم مشخص شد این کامیون حامل ۳۲ هزار لیتر نفت سفیدقاچاق و خارج از شبکه توزیع اسن.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فارس با اشاره به اینکه راننده قصد انتقال سوخت‌های مکشوفه به استان‌های مرزی داشته است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف خودرو ۴۰ میلیاردی قاچاق

رئیس پلیس راهور فارس از توقیف لندکروزر قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ صادق سلیمی در این خصوص بیان کرد: ماموران پلیس راهور استان حین کارشناسی خودروها (جهت تعویض پلاک) به یک سواری لندکروزر که ارقام موتور و اتاق آن دستکاری شده بود مشکوک و آن را برای مورد بررسی قرار دادند.

او عنوان کرد: در بررسی اولیه و استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد خودرو فاقد اصالت بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

رئیس پلیس راهور فارس با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش این خودرو، ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha