• دوشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402040502897
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرمانده انتظامی تیران و کرون خبر داد:

دستگیری باند سارقان منازل و اماکن خصوصی در تیران

دستگیری باند سارقان منازل و اماکن خصوصی در تیران
عکس تزئینی است

ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی تیران و کرون گفت: باند سارقان منازل و اماکن خصوصی در این شهرستان دستگیر شدند و به اقدامات مجرمانه خود اعتراف کردند.

سرهنگ یوسف بهرام‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این سارقان در حین برنامه‌ریزی برای سرقت اموال و دارایی منازل شهروندان بودند که توسط گشت انتظامی پلیس در تیران و کرون شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان به اقدامات مجرمانه خود از جمله سرقت منازل، اماکن خصوصی، باغات و اموال شهروندان در سراسر استان اصفهان از جمله شهرستان تیران و کرون اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی تیران و کرون ادامه داد: بازجویی سارقان زیر نظر مقام قضایی در پلیس آگاهی این شهرستان انجام و پرونده برای صدور کیفرخواست و حکم تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شد. آلات و ادوات سرقت نیز کشف و ضبط شده و در خصوص اموال مالباختگان نیز تعیین تکلیف می‌شود.

سرهنگ بهرام‌پور با اشاره به سرقت‌هایی که منجر به احساس ناامنی می‌شود، تصریح کرد: تلاش برای شناسایی و فروپاشی باندهای سرقت بزرگ و سارقان خُرد است تا این احساس آرامش و امنیت تحت تأثیر قرار نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در حفظ امنیت اموال خود دقت و توجه داشته باشند و دارایی خود را رها نکنند و نکات ایمنی در خصوص امنیت ساختمان را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی تیران و کرون، خاطرنشان کرد: نصب تجهیزات ایمنی مثل دزدگیر و دوربین، مراقبت‌های هوشیارانه مردم و پنهان کردن وسایل قیمتی و یا قرار دادن در مراکز امانتی برای پیشگیری از وقوع جرم لازم است.

وی یادآور شد: در یک ماه گذشته چند باند سرقت در این شهرستان دستگیر شده‌اند که سابقه مجرمانه آنان در شهرهای دیگر استان بوده و با اشرافیت اطلاعاتی شناسایی شدند.

سرهنگ بهرام‌پور، افزایش تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس در سطح جاده‌ها، شهر و روستاهای این شهرستان را در افزایش ضریب امنیت و پیشگیری از وقوع جرم مهم خواند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha