• چهارشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402040704035
  • خبرنگار : 50046

مدیرکل صمت استان:

نخستین رویداد تانای صنعت در خراسان شمالی برگزار می‌شود

نخستین رویداد تانای صنعت در خراسان شمالی برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل صمت خراسان شمالی از برگزاری نخستین رویداد تانای صنعت در استان خبر داد.

حسین حاجی بگلو در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: اولین رویداد توسعه و ارتقاء زیست بوم نوآوری استان‌ها (تانای صنعت) به میزبانی شرکت لوله گستر اسفراین و با همکاری مجتمع صنعتی اسفراین، سیزدهم تیرماه در شرکت لوله گستر اسفراین  برگزار می‌شود.

وی گفت: این رویداد به منظور بررسی نیازهای فناورانه مجتمع صنعتی و شرکت لوله گستر اسفراین و ارائه ایده های نوآورانه و خلاقانه برای رفع  این نیازها در استان برگزار می‌شود.

حاجی بگلو افزود: به‌منظور ارتقاء سطح نوآوری و فناوری در استان خراسان شمالی و استفاده از توان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در جهت رفع نیازمندی‌های صنایع، با ابتکار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اجرای پارک علم و فناوری استان، رویداد توسعه و ارتقای زیست‌بوم نوآوری استان‌ها (تانا) صنعت در ۱۳ تیرماه سال جاری به میزبانی شرکت لوله گستر و با همکاری مجتمع صنعتی اسفراین در استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این رویداد دو صنعت مجتمع صنعتی و لوله گستر اسفراین، مشکلات و نیازهای خود را اعلام و همزمان اشخاص حقیقی و حقوقی، فناوران و صاحبان ایده از جمله دانشجویان، اعضای هیات علمی، شرکت‌های دانش ‌بنیان، صاحبان صنایع، کارگاه‌های تولیدی و... می توانند با مراجعه به سایت پارک علم و فناوری و سامانه "نان"، نیازمندی های مطرح شده را دریافت و برای حل مسائل مربوطه ایده های خود را ارائه ‌دهند.

حاجی بگلو اظهارکرد: تاکنون تعداد ۶۲ ایده و ارائه راه حل در سامانه "نان" ثبت گردیده که از این تعداد ۴۵ نفر فناور و شرکت دانش بنیان، تعداد ۲ کارگزار، ۱۱ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ها و تعداد ۴ نفر دانشجو می باشند.

وی خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد از مجموع ۴۵ فناور و شرکت دانش بنیان بومی استان بوده و ۲۰ درصد از خارج استان هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha