• چهارشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402040704054
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

کارشناس مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کاشان:

خانواده‌ها مشوق فرزندان خود برای ورزش باشند

خانواده‌ها مشوق فرزندان خود برای ورزش باشند

ایسنا/اصفهان کارشناس مسئول تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: خانواده‌ها باید توجه داشته باشند که ورزش و فعالیت‌های بدنی، بخش اصلی زندگی دانش آموزان است و فرزندان خود را به خصوص در روزهای تعطیل تابستان به ورزش تشویق کنند.

محمد واحدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ورزش باعث پویایی و نشاط دانش آموزان شده و آنها را برای یک زندگی با کیفیت و سالم آماده می‌کند و مسابقه‌های ورزشی بخشی از نظام آموزش و پرورش است که در قالب ۳۴ رشته در سه مرحله شهرستان، استان و کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موفقیت دانش آموزان کاشان در مسابقات ورزشی مدارس استان اصفهان، افزود: تیم‌های ژیمناستیک پسران دوره ابتدایی، دو و میدانی متوسطه دوم پسران و بسکتبال ابتدایی پسران شهرستان کاشان مقام قهرمانی مسابقات استان اصفهان را به دست آورده و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

کارشناس مسئول تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، گفت: تیم‌های دو و میدانی متوسطه دوم دختران، بدمینتون دختران متوسطه اول، تنیس روی میز پسران ابتدایی، فوتسال ابتدایی پسران مقام نایب قهرمانی مسابقات دانش آموزان استان اصفهان را به دست آورده‌اند.

واحدی افزود: دانش آموزان کاشان در رشته‌های بدمینتون متوسطه اول پسران و والیبال ابتدایی پسرانه موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شدند.

وی اظهار کرد: هانیه جمال‌آبادی مقام دوم در رشته پرش طول و پریسا نبی‌زاده در رشته پرش سه‌گام موفق به کسب مقام سوم در مسابقات کشوری دانش آموزان شدند و علی‌اصغر بخشی موحد نیز با کسب مقام قهرمانی مسابقات دو و میدانی پسرانه متوسطه دوم استان اصفهان در مسابقات کشوری شرکت خواهد کرد.

کارشناس مسئول تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، گفت: تیم دانش آموزان ناشنوای کاشان با حضور علیرضا رمضانی، سید امیرعباس رزاقی و حسین کاظمی با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان برای شرکت در مسابقات جهانی به ترکیه اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha