• چهارشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402040704190
  • خبرنگار : 71626

رونمایی از دو محصول جدید افرانت در نمایشگاه الکامپ

رونمایی از دو محصول جدید افرانت در نمایشگاه الکامپ

پایگاه داده ابری (DBaaS) و دیتاسنتر ابری VDC افرانت در بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ رونمایی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت افرانت، پایگاه داده ابری یا همان دیتابیس ابری افرانت یک مدل رایانش ابری‌ست که در آن رائه دهنده خدمات ابری,  پایگاه داده را برای کاربر بر روی بستر کلاود میزبانی و مدیریت می‌کند. در DBaaS کاربران می‌توانند بدون نیاز به مالکیت، نصب و یا مدیریت زیرساخت‌ها و نرم‌افزارهای زیربنایی, به یک پایگاه داده کاملاً کاربردی دسترسی داشته باشند و از آن در توسعه محصولات نرم‌افزاری مورد نیاز استفاده کنند. 

براساس این خبر، در این تکنولوژی، راه‌اندازی پایگاه داده، پیکربندی، امنیت، پشتیبان‌گیری و بازیابی، به‌روزرسانی نرم‌افزار و مقیاس‌بندی در شرکت افرانت صورت گرفته و این امکان را به کاربر می‌دهد تا تنها بر روی مدیریت داده‌ها و وظایف توسعه برنامه تمرکز کند.

در حقیقت این سرویس، یک راه حل پایگاه داده منعطف و بر اساس تقاضا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توانند به راحتی بر اساس نیازهای عمومی و حتی نیازهای خاص آن‌ها سفارشی‌سازی شود.

دیتاسنتر ابری افرانت VDC

همچنین، یکی دیگر از سرویس‌های ارائه‌شده افرانت در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، سرویس دیتاسنتر ابری‌ست که به منظور راه‌اندازی و مدیریت شبکه وسیع و گسترده‌ای از منابع مجازی شامل، سرور ابری، شبکه، روتر، فایروال و... به عنوان یک زیرساخت دسترس‌پذیر و مقیاس‌پذیر بر روی بستر زیرساخت به عنوان سرویس (IaaS) پیاده‌سازی شده است.

در این سرویس، منابع سخت‌افزاری دارای سطح پایداری و قابلیت اطمینان با استانداردهای طراحی Tier IVهستند و ارتقا و کاهش منابع سرورها در سرویس دیتاسنتر ابری افرانت به‌صورت خودکار و در لحظه از طریق پرتال کاربران انجام می‌شود. در این سرویس تمام فرآیندهای کنترلی اعم‌از مدیریت سرورهای مجازی، شبکه، فایروال، VPN و Load Balancer از طریق پرتال کاربران به صورت تجمیع شده در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.

در این خبر آمده است که امکان اتصال به شبکه MPLS  مخابرات و سرورهای اختصاصی افرانت، امکان ساخت ماشین مجازی از سیستم عامل‌های پیش فرض، پرداخت بر اساس مصرف، تنها به اندازه‌ای که از منابع استفاده‌شده از مهم‌ترین مزایای سرویس دیتاسنتر ابری افرانت است. 

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha