• پنجشنبه / ۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402040804874
  • خبرنگار : 50377

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسلمانان روحیه برائت از مشرکین را در خود تقویت می‌کنند

مسلمانان روحیه برائت از مشرکین را در خود تقویت می‌کنند

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دنیای استکبار آزادی را بهانه قرار داده است برای توهین به مقدسات؛ ما روحیه برائت از مشرکین را در خود تقویت و رسما اعلام می کنیم.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز هشتم تیرماه درخطبه های نمازعید سعید قربان در ساری با بیان اینکه همه نمازگزاران و خودم را به تقوای الهی دعوت می‌کنم، اظهار کرد: طبق آیات قرآنی خدا سزاوار است تقوا داشته باشیم تا مورد بخشش خداوند قرار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه افراد با تقوا زندگی سعادتمندانه‌ای دارند، افزود: اگر از خداوند درخواست آمرزش داشته باشیم قطعا گناه کاران را می‌آمرزد.

وی از فعالیت جهادی دولت مردان قدردانی و اضافه کرد: در ۲ سالی که از عمردولت سیزدهم می گذرد بیش از ۴ هزار واحد تولیدی احیاء و در مسیر تولید قرار گرفته است.

خطیب جمعه ساری با اشاره به اینکه در رابطه با موضوع گندم و نان تذکراتی داده شد که آن هم به دلیل کاهش بارش باران و آسیب دیدگی گندم‌ها بوده است، تصریح کرد: از مسئولان تقاضا داریم نسبت به خرید گندم های مازندران اقدام کنند تا از قاچاق این محصول جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: گرفتن نان برای مردم طی روزهای اخیر سخت شده است. بسیاری از نانوایی ها در ساعات محدود پخت می‌کنند لازم است این مشکل توسط مسئولان استانی و شهرستانی حل شود.

آیت الله محمدی لائینی به سخنان رهبری در پیام حج اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در پیام حج که در سرزمین عرفات خوانده شد نسبت به موضوع وحدت و معنویت تاکید کردند بطوریکه وحدت و معنویت ضامن ارتقای مادی و  معنوی جهان اسلام است.

وی افزود: کشورهای غرب و قطب‌های سلطه استکباری، دشمن وحدت و معنویت، تفاهم ملت و دولت های مسلمان، تدین و تشرع نسل جوان هستند. این کشورها تصمیم دارند به بهانه آزادی جوانان را به فساد بکشانند.

نماینده ولی فقیه افزود:  دنیای استکبار آزادی را بهانه قرار داده است برای توهین به مقدسات؛ ما روحیه برائت از مشرکین را در خود تقویت و رسما اعلام می کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha