• پنجشنبه / ۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402040805031
  • خبرنگار : 71572

کاپیتان تیم‌ ملی فوتبال نوجوانان: باخت به ژاپن؟ هدف‌مان درخشش در جام جهانی است

کاپیتان تیم‌ ملی فوتبال نوجوانان: باخت به ژاپن؟ هدف‌مان درخشش در جام جهانی است

کاپیتان تیم‌ ملی نوجوانان می‌گوید باید ناکامی در رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا را فراموش کرد و آماده حضور در جام جهانی شد.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن امروز (پنجشنبه) در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های نوجوانان آسیا در تایلند به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با پیروزی سه بر صفر ژاپن به پایان رسید. با این نتیجه ایران از صعود به فینال جام ملت‌های نوجوانان آسیا بازماند و باید در بازی رده‌بندی با بازنده رقابت ازبکستان و کره‌ جنوبی دیدار کند.

عرفان درویش‌عالی، کاپیتان تیم‌ ملی نوجوانان، پس از این دیدار اظهار کرد: ما از موقعیت‌هایی که در این تورنمنت داشتیم، استفاده و به جام جهانی صعود کردیم.

او درباره شکست مقابل ژاپن و ناکامی در رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا گفت: باید این باخت را هر چه زودتر فراموش کنیم و آماده حضور در جام جهانی شویم. ما هدف‌های بزرگ‌تری داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۲۱

چرا کسی به این ... خودباور که با بازی‌های بی‌حدف / و بی‌تاکتیک تنها زجر ملت ایران را از بازی‌های خود کسب کرده‌اند نمی‌گوید خفه شو! ملت احمق نیست و عملکردهای این تیم و مربی آن را تجربه کرده است و اگر بازیکن یا مربی این گونه نتایج را بی‌اعتبار خوانده و می‌خواهند در جام جهانی شگفت‌آور باشند بگویند کشور ایران از توان شما و مربی‌تان آنچه را می‌خواست دریافته و گروهی که من آن را حتی تیم نمی‌خوانم لیاقت شرکت از جانب فوتبال ایران را ندارد. دولت باید این ... را که توانایی درک لیاقت و توانایی تیمی را نداشته و بعد از نتایج بازی‌ها و حتی مقابل ضعیف‌ترین تیم‌های آسیایی قول شگفت‌انگیزی در آینده را می‌دهد از کاپیتانی تیم محروم کند. این شخص دروغ‌گویی و خباثت را از 17 سالگی یاد گرفته.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۰۸ ۲۰:۰۱

تیم نوجوانان فوتبال ایران به جام جهانی صعود کرد مبارک باشد ولی باید در جام جهانی بیشتر آماده باشند