• پنجشنبه / ۸ تیر ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402040805104
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز/

سکوهای استقلال درگیر تنش باورنکردنی و خداحافظی شبانه ستاره آبی‌ها!

سکوهای استقلال درگیر تنش باورنکردنی و خداحافظی شبانه ستاره آبی‌ها!

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا،  رضا حسن‌زاده به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب شده است. رضا حسن‌زاده از پیشکسوتان دهه هفتاد تیم فوتبال استقلال با تصمیم باشگاه به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب شده است.

خداحافظی کاپیتان با هواداران استقلال

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با انتشار پیامی از هواداران این تیم‌ خداحافظی کرد. حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان سال‌های اخیر تیم‌ فوتبال استقلال با انتشار یک استوری از هواداران این تیم‌ خداحافظی کرد.

تذکر حراست وزارت ورزش و جوانان به باشگاه استقلال

در پی برخورد انجام شده با یکی از هواداران باشگاه استقلال، حراست وزارت ورزش و جوانان به این موضوع ورود کرد. برخورد انجام شده از سوی افرادی با یکی از هواداران استقلال در جریان تمرین امروز تیم استقلال، پای حراست وزارت ورزش و جوانان را به این موضوع باز کرد و قرار است این موضوع به‌صورت ویژه دنبال شود.

شعار هواداران علیه سرپرست باشگاه استقلال

هواداران استقلال در نخستین تمرین این تیم زیر نظر جواد نکونام علیه حجت کریمی شعار سر دادند. اولین جلسه تمرین استقلال برای حضور در فصل جدید لیگ برتر امروز (پنج‌شنبه) در کمپ ناصر حجازی و با حضور جواد نکونام، حجت کریمی و کادر فنی جدید این تیم برگزار شد. ۱۴ بازیکن فصل گذشته استقلال در این جلسه تمرینی حضور پیدا کرده و زیر نظر جواد نکونام به تمرین پرداختند.

دیدار نوجوانان ایران و ژاپن متوقف شد!

دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و ژاپن متوقف شد. تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن امروز(پنج‌شنبه) در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های نوجوانان آسیا در تایلند به مصاف هم رفتند. این دیدار تا حدود دقیقه ۵۲ با نتیجه ۲ بر صفر به سود ژاپن در حال پیگیری بود اما داور بازی به دلیل رعد و برق و صاعقه شدید و همچنین بارش سیل‌آسا این دیدار را متوقف کرد.

تیم‌ملی، بیست‌ودوم دنیا و دوم آسیا

تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین رده‌بندی اعلامی فدراسیون جهانی فوتبال در مکان دوم آسیا و بیست‌ودوم جهان ایستاد.  تیم ملی فوتبال ایران در این رده‌بندی که امروز (پنج‌شنبه) اعلام شد در رده‌بندی جهانی دو پله صعود داشت و در آسیا همچنان پس از ژاپن در مکان دوم آسیا جای گرفته است. تیم ملی بالاتر از تیم‌هایی همچون استرالیا، کره جنوبی، عربستان سعودی، قطر، عراق، امارات، عمان و ازبکستان ایستاده است. تیم ملی در این رده‌بندی نسبت به ماه گذشته افزایش امتیاز داشته است که به دلیل قهرمانی در جام کافاست.

تیم‌ملی، بیست‌ودوم دنیا و دوم آسیا

باشگاه تاتنهام از عقد قرارداد با بازیکن جوان لسترسیتی تا سال ۲۰۲۸ خبر داد. تاتنهام از نخستین  خرید بزرگ خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی رونمایی کرد. جیمز مادیسون، بازیکن بااستعداد و سرشناس لسترسیتی با عقد قراردادی تا سال ۲۰۲۸ رسما به تاتنهام پیوست.  مادیسون فصل بسیار خوبی را با لسترسیتی پشت سرگذاشت و از بهترین بازیکنان فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بود. او با قرارداد ۴۰ میلیون پوندی راهی تاتنهام شد و حقوق هفتگی‌اش ۱۷۰ هزار پوند اعلام شده است.

ستاره لسترسیتی به تاتنهام پیوست

باشگاه تاتنهام از عقد قرارداد با بازیکن جوان لسترسیتی تا سال ۲۰۲۸ خبر داد. تاتنهام از نخستین  خرید بزرگ خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی رونمایی کرد. جیمز مادیسون، بازیکن بااستعداد و سرشناس لسترسیتی با عقد قراردادی تا سال ۲۰۲۸ رسما به تاتنهام پیوست.   مادیسون فصل بسیار خوبی را با لسترسیتی پشت سرگذاشت و از بهترین بازیکنان فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بود. او با قرارداد ۴۰ میلیون پوندی راهی تاتنهام شد و حقوق هفتگی‌اش ۱۷۰ هزار پوند اعلام شده است.

۳ رویداد مهم در انتظار تیم‌ملی تیروکمان

تیم‌ملی تیروکمان در شرایطی اردوی خود در تهران را پس از کاپ آسیایی سنگاپور آغاز کرده که سه رویداد مهم‌ در سال جاری پیش‌رو دارد.  اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان از ۲۷ خرداد در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی آغاز شده و تا ۲۲ تیرماه ادامه خواهد داشت و در ریکرو مردان رضا شبانی، محمد حسین گلشنی، نیما نادری، صادق اشرفی و فائز محمدی و در ریکرو بانوان نیز مبینا فلاح، یسنا پورماهانی، رویا نوریان، مهتا عبدالهی و حوریه حاجی‌حسینی در اردوی تیم‌ملی حضور دارند. همچنین در بخش کامپوند مردان محمد صالح پالیزبان، آرمین پاکزاد، محمد معدن‌دار و میلاد رشیدی و در کامپوند بانوان گیسا بایبوردی، حانیه اسلامی، پریسا سپاهانی و بیتا عاشق‌زاده از سوی هونگ سونگ هو به اردوی تیم‌ملی دعوت شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha