• جمعه / ۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402040905360
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه موقت یاسوج:

قدرت آمریکا رو به افول است

قدرت آمریکا رو به افول است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه موقت یاسوج گفت: امروز شاهد افول قدرت آمریکا هستیم.

حجت الاسلام سیروس حکمتی‌نیک در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج با اشاره به اینکه در ۱۲ تیرماه هواپیمای مسافربری ایران بر آسمان خلیج فارس را، آمریکا مورد هدف قرار داد، افزود: این روز به نام حقوق بشر آمریکایی نام گرفت، بنابراین لازم است اهل قلم و صدا و سیما در این ایام به افشای این اقدام بپردازند.

وی اظهارکرد: کشتار مردم عراق، یمن، لبنان، سوریه و بوسنی بخشی از جنایت آمریکا علیه بشریت است.

امام جمعه موقت یاسوج خاطرنشان کرد: در کارنامه آمریکا جنگ، ترور و حمله به عراق و افغانستان، تحریم های ظالمانه و صدها جنایت دیگر دیده می شود و این همه جنایات سبب تضعیف هیمنه این کشور استکباری شده است و امروز شاهد افول این قدرت و زوال آن هستیم. 

حکمتی نیک تصریح کرد: حکومت‌هایی که با کفر و ظلم زنده هستند حتما از بین خواهند رفت و هم اکنون شاهد افول و نزول آن‌ها در جهان هستیم.

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه به دهه امامت و ولایت اشاره کرد و ادامه داد: در غدیر خم آیه بر پیامبر نازل شد تا پیام مهم ولایت و امامت ابلاغ شود؛ در آن زمان پیامبر، منصب امامت و ولایت را ابلاغ کرد.

حکمتی نیک افزود: امامت اکتسابی است و باید بعد از پیغمبر نام آنها ذکر می شد و پیامبر مکرم اسلام، اسامی امامان را یکی پس از دیگری ذکر کرد و فرمود؛ امامان بعد از من اولین آنها علی و آخرین آنها نام او هم نام من است و کنیه او کنیه من است بنابراین غدیر خم صحنه معرفی همه امامان عالم است.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به هفتم تیر سالروز شهادت شهید بهشتی عنوان کرد: شهید بهشتی در تثبیت انقلاب اسلامی و قانون اساسی نقش بسیار بزرگی داشت.

حجت الاسلام حکمتی نیک به  سالروز هفته قوه قضاییه، اشاره و تصریح کرد: مبارزه با گلوگاه فساد و ایجاد عدالت کار قضات است.

به گزارش ایسنا، وی به سالروز شیمیایی کردن سردشت، اشاره و بیان کرد: در این روز صدام و منافقان این کار را انجام دادند و تعدادی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha