• شنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1402041005733
  • خبرنگار : 71342

برنامه سومین روز جشنواره نمایش عروسکی

از «کوران» مترلینگ تا «قصه بخت» فتحعلی‌بیگی

از «کوران» مترلینگ تا «قصه بخت» فتحعلی‌بیگی

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، در سومین روز برگزاری خود میزبان ۱۰ نمایش در بخش‌های صحنه‌ای و فضای باز خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در سومین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی (شنبه دهم تیر)، پنج نمایش در بخش صحنه‌ای و پنج اثر در بخش فضای باز اجرا خواهند شد.

نمایش‌های ایرانی صحنه‌ای

«کوران» نوشته موریس مترلینگ با کارگردانی وحید نفر از تهران با مدت‌زمان ۲۵ دقیقه در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن سایه چهارسو اجرا می‌شود.

«قصه بخت» به نویسندگی داوود فتحعلی‌بیگی با کارگردانی مشترک ابوالفضل میروکیلی و محمدحسن ابویی از مهریز یزد با مدت‌زمان ۴۰ دقیقه در دو سئانس ۱۷ و ۱۹ در کارگاه نمایش روی صحنه می‌رود.

«هبوط» به نویسندگی و کارگردانی مجید بشکال از بندرعباس به مدت ۵۰ دقیقه ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ سالن بزرگ تالار مولوی اجرا می‌شود.

«چهچه چلچله چهل‌گیس» به نویسندگی امیر بهبودنیا و کارگردانی نسیم شیرزادی از شیراز در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به مدت ۶۰ دقیقه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

«گربه نره و روباه مکار» به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی از تهران برای ۷۵ دقیقه در ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

نمایش‌های فضای باز

در بخش نمایش‌های فضای باز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، پنج نمایش «بارگاه سلیم‌خان» به نویسندگی و کارگردانی زهرا امینی علویجه از تهران در ساعت ۱۸:۳۰، نمایش «رُبات‌های غول‌پیکر» به نویسندگی و کارگردانی حامد زارعان از تهران در ساعت ۱۹، «بوسلمه، غول دریاها» به نویسندگی شراره طیار و کارگردانی فاطمه بحرینی از شهر آبادان در ساعت ۱۹:۳۰، نمایش «شیلو» به نویسندگی و کارگردانی فرامرز غلامیان از شاهین‌شهر در ساعت ۲۰ و نمایش «آذربایجان آیین‌لری» به نویسندگی و کارگردانی اکبر زابح از مرند در ساعت ۲۰:۳۰ در محوطه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به دبیر هادی حجازی‌فر، هشتم تا هفدهم تیر در حال برگزاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha