• دوشنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402041106487
  • خبرنگار : 30188

قبل خرید حتما بخوانید!

فرق اسپرسو با نسپرسو چیست؟

فرق اسپرسو با نسپرسو چیست؟

امروزه کمتر کسی هست نام دستگاه نسپرسو یا همان قهوه سازهای کپسولی را نشنیده باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از گروه بوتیک نسپرسو ایران، موضوع قابل بحث این است که برتری‌ها و مزیت‌های دستگاه نسپرسو چیست که بیشتر مردم رغبت به تهیه آن پیدا کرده‌اند و طرفداران زیادی را در سراسر جهان به ویژه ایران به خود جذب کرده است.

کدام یک بهتر است؟ کپسول‌های قهوه نسپرسو یا دان قهوه آسیاب شده؟!

یکی از مهم‌ترین تفاوت و فرق دستگاه نسپرسو با اسپرسو سازهای پودری کیفیت قهوه‌ای است که دستگاه برای شما آماده سرو می‌کند. اسپرسو سازهای نسپرسو یا همان قهوه سازهای کپسولی از کپسول‌های قهوه‌ای بهره می‌برند که داخل هر کدام از این کپسول نسپرسوها بهترین قهوه‌های جهان از بهترین مزارع قرار دارد که کیفیت آن بی‌نظیر است. بهترین کرما با بهترین کیفیت قهوه را برای شما آماده سرو می‌کند. معمولا شرکت‌های متفاوتی از جمله نستله، استارباکس و... در زمینه ساخت و تولید این کپسول قهوه نسپرسوها فعالیت دارند.

اگر همیشه مشکل زمان و کمبود وقت دارید چشم از اسپرسو سازهای نسپرسو بر ندارید!

موضوع بعدی بر سر زمان و بهینه زمانی است که ما با دستگاه به سر می‌بریم. دستگاه‌های نسپرسو هر نوع نوشیدنی را که بخواهید برای شما در کمترین زمان ممکن (نهایتاً 15 ثانیه) با بالاترین کیفیت آماده سرو می‌کنند. همچنین دستگاه‌های کپسولی یا نسپرسو کمترین فرایند تمیز کاری را بعد تهیه نوشیدنی دارند که نهایتاً با دور انداختن پوکه‌های کپسول قهوه بجامانده کار شما تمام می‌شود. اما در اسپرسوسازهای پودری دقیقاً برعکس نوع کپسولی برای تهیه هر شات قهوه باید کلی زمان را صرف تمپ کردن، آسیاب کردن و بستن پرتافیلتر دستگاه کنید، تمیز کاری‌های بعدی این نوع دستگاه‌ها هم بماند که کلی وقت و زمان را از شما می‌گیرید. زیرا بحث کمبود وقت و زمان امروزه به یکی از مهمترین مباحث روزمرگی ما تبدیل شده است. پس یکی از مهمترین تفاوت و فرق‌های اساسی اسپرسو با نسپرسو مدت زمان تهیه و سرو نوشیدنی شماست.

نسپرسو! دستگاهی که بضاعت مالی طیف وسیعی از جامعه را پوشش می‌دهد!

برخی شایعات که در بازار آزاد با آن مواجه هستیم موضوع گران یا نایاب بودن کپسول قهوه‌های این دستگاه است! در حالی که اصلا چنین نیست. به دلیل استقبال بسیار زیاد هموطنانمان عزیزمان از دستگاه‌های اسپرسو ساز نسپرسو حتی شرکت‌های ایرانی زیادی (مانند بن مانو و....) مشغول ساخت و تهیه این کپسول قهوه‌ها هستند که با قیمت‌های بسیار مناسب در بازار به فروش می‌رسانند. همچنین شرکت‌های خارجی قدرتمند دیگری مانند نستله، جاکوبز، استارباکس و... مشغول ساخت این کپسول قهوه‌ها هستند که البته از کیفیت بالاتر و قیمت بالاتری برخوردارند در بازار جهانی به فروش می‌گذارند. برای تهیه انواع کپسول قهوه نسپرسو رو لینک کلیک کنید!

فرق اسپرسو با نسپرسو چیست؟

تنوع سرو نوشیدنی کدام یک بیشتر است؟ اسپرسو یا نسپرسو!

هیچ فرقی ندارد! بله درست خواندید. واقعیت این است که با دستگاه‌های اسپرسو ساز پودری هر نوع نوشیدنی را سرو کنید با دستگاه نسپرسو هم می‌توانید دقیق همان نوع نوشیدنی را تهیه کنید. زیرا بعضی از عزیزان دچار کج فهمی شده‌اند که نسپرسو یک نوع نوشیدنی است! در حالی که نسپرسو یک برند لاکچری است که دستگاه‌های مخصوص خودش را با قیمت‌های متفاوت توسط شرکت‌های متفاوتی مانند دلونگی، کراپس و... روانه بازار کرده است. این دستگاه قادر است انواع نوع نوشیدنی‌ها متفاوتی همچون رستریتو، اسپرسو، دابل اسپرسو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو و... را در بالاترین کیفیت خود تهیه، سرو و نوش جان کرد. که باید اشاره کرد در این زمینه اسپرسو با نسپرسو هیچ گونه تفاوتی ندارد.

کیفیت ساخت و متریال کدام دستگاه بهتراست؟ فرق اسپرسو با نسپرسو در این مورد چیست!

اکثر دستگاه های نسپرسو که توسط شرکت‌های دلونگی، کراپس و فیلیپس ساخت و مونتاژ می‌شود دارای 19 بار فشار بخار، مخزن شیر اتوماتیک، سنسور تشخیص رسوب، پنل کاملا  لمسی و سیستم شستشو خودکاراند! کشور سازنده بسیاری از این دستگاه‌ها معمولا ایتالیا، فرانسه، اکراین یا مجارستان هستند که کوچکترین افت کیفیت متریال در آن به چشم نمی‌خورد. این در حالی است که بسیاری از دستگاه‌های اسپرسو ساز پودری بدون مخزن شیر، فاقد 19 بار فشار بخار و اکثراً ساخت کشور چین هستند.

فرق اسپرسو با نسپرسو چیست؟

زیبایی آشپزخانه خود را به ما بسپارید و با بوتیک نسپرسو ایران با اطمینان خرید کنید!

یک نوع متفاوت از فروشگاه‌هایی که دیده‌اید! گروه بوتیک نسپرسو ایران که تمام حقوق مادی و معنوی آن در انحصار شرکت بازرگانی ایران دلونگی می‌باشد به عنوان نمایندگی رسمی نسپرسو در کشور یکی از بزرگترین وارد کنندگان انحصاری انواع دستگاه‌های نسپرسو و کپسول‌های قهوه نسپرسو در ایران است که تمامی محصولات خود را 12 ماه گارانتی در سراسر ایران به فروش می‌رساند. با خرید از ما می‌توانید به باشگاه مشتریان بوتیک نسپرسو ایران بپیوندید و از تخفیفات و هدایای ویژه‌ای که ما برای شما در نظر گرفته‌ایم بهرمند شوید.

منبع: گروه بوتیک نسپرسو ایران (سهامی خاص)

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha