• دوشنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402041207545
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد:

گرگان میزبان ۵ رشته مسابقات ملی ورزشکاران دیابتی

گرگان میزبان ۵ رشته مسابقات ملی ورزشکاران دیابتی

ایسنا/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از میزبانی «گرگان» جهت برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پنج رشته ورزشی بیماران دیابتی خبر داد.

قاسمعلی برزمینی عصر امروز دوشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه استان گلستان همه ساله میزبان مسابقات مختلف منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی است، اظهار کرد: اخذ میزبانی مسابقات ورزشی علاوه بر اینکه می‌تواند در استعدادیابی و قهرمان پروری نسل جدید نقش مهمی داشته باشد، برای اقتصاد و گردشگری استان مفید است.

وی با بیان اینکه با آغاز فصل تابستان، استقبال والدین از حضور فرزندان در کلاس‌های ورزشی بیشتر می‌شود، ادامه داد: در کنار این آموزش حضور فرزندان در سالن‌ها و عرصه‌های ورزشی برای تماشای رقابت‌های مختلف می‌تواند در کسب تجربه و دانش اندوزی ارزشمند باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از میزبانی شهرستان «گرگان» جهت برگزاری مسابقات بیماران دیابتی قهرمانی کشور خبر داد و افزود: این رقابت‌ها از روز سه شنبه ٢٠ تا شنبه ٢۴ تیرماه سال جاری در رشته‌های بدمینتون، دارت، تنیس روی میز، شطرنج و پتانک برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در جلسات متعددی که با «دکتر سیدعلی میررضایی» رئیس هیئت بیماران خاص استان گلستان برگزار گردید، شرایط برگزاری با کیفیت این رقابت‌ها از ابعاد مختلف ارزیابی شد، خاطرنشان کرد: در جلسه هماهنگی برگزاری این رقابت‌ها معاونین اداره کل ورزش و جوانان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط حضور داشتند و ستاد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بیماران دیابتی تشکیل شد.

برزمینی، نقش ورزش در آگاهی بخشی برای تأمین سلامت جامعه را بی‌شمار دانست و اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود می‌توان از بیماری دیابت به عنوان بیماری «مرگ خاموش» نام برد که طی چهار سال اخیر زنگ خطر آن در کشور ما به صدا درآمده است.

وی با تأکید بر تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه اطلاع‌رسانی در خصوص خطرات این بیماری، تصریح کرد: با حمایت مسئولین استان گلستان، می‌توانیم مردم را نسبت به خطرات این بیماری آگاه کنیم و بدون شک فضای پرشور و نشاط ورزش، تأثیر بسزایی در این امر خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha