• دوشنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402041207590
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

فرماندار هشترود تاکید کرد:

لزوم حمایت از خانواده‌های زندانیان

لزوم حمایت از خانواده‌های زندانیان

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود بر لزوم حمایت از خانواده های زندانیان تاکید کرد.

ابوالفضل پاشایی روز دوشنبه ۱۲ تیرماه، در جلسه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان هشترود، گفت: در جهت حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنها باید خانواده‌های زندانیان ساماندهی شوند و برای زندانیان آزاد شده باید با اختصاص وام‌های کم درصد شغل آبرومند ایجاد کرد.

وی اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب فرهنگی برای پیشگیری از جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی در خصوص کاهش آمار زندانیان باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

رئیس دادگستری شهرستان هشترود نیز در این جلسه، گفت: فعالیت‌های زیربنایی انجمن از حمایت از زندانیان ستودنی است و در جهت حمایت از زندانیان و خانواده‌های آن‌ها کارهای عام المنفعه زیادی در جهت ایجاد درآمد پایدار و رسیدگی بیشتر انجام داده است.

احمد رضوی اظهار کرد: حمایت از خانواده‌های زندانیان اعم از تهیه و توزیع بسته‌های غذایی، بسته‌های دارویی، بسته‌های آموزشی و غیره در دستور کار انجمن حمایت از زندانیان هشترود قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هشترود، نیز گفت: انجمن حمایت از زندانیان یک نهاد غیر انتفاعی است که با کمک مستقیم مردم گذران امور می‌کند و در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

 سهیل قشلاقی خاطرنشان کرد: مشکل اداره زندان با اداره اوقاف در خصوص مکان زندان کنونی باید هر چه زودتر حل و فصل شود.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان هشترود نیز در این جلسه گفت: بیش از ۱۴ میلیارد تومان به خانواده‌های زندانیان هشترود در طول سال‌های اخیر کمک‌های مالی و غیر مالی شده که همگی از طرف خیران انجام گرفته است.

عبدالعلی شقاقی افزود: ایجاد استخر پرورش ماهی، راه اندازی نانوایی و چندین مورد دیگر از اقداماتی است که برای ایجاد درآمد پایدار توسط انجمن حمایت از زندانیان انجام پذیرفته است.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزشی جلوگیری از آسیب‌های مختلف اجتماعی برای خانواده زندانیان خبر داد و گفت: درخواست‌های خانواده زندانیان به ادارات مربوطه ارجاع و در جهت حل مشکلات آن‌ها پیگیری‌های لازم انجام می‌پذیرد.

وی از همکاری صمیمانه سپاه ناحیه هشترود در جهت تهیه و توزیع اقلام خوراکی و بسته‌های فرهنگی برای خانواده‌های زندانیان خبر داد و یادآور شد: در سال‌های گذشته بیش از ۲۰۰ نفر از زندانیان آزاد شده و رای باز دارای شغل آبرومند شدند.

تعصب سیاسی اگر در خدمتگزاری تاثیر منفی بگذارد، خیانت به مردم و کشور است

فرماندار هشترود همچنین در جمع خبرنگاران هشترود با بیان اینکه، تعصب سیاسی اگر در خدمتگزاری تاثیر منفی بگذارد، خیانت به مردم و کشور است، گفت: هر مسئولی موظف است بدون هر گونه تعصب سیاسی و جناحی در خدمت مردم باشد.

ابوالفضل پاشایی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم یک توفیق الهی است اما با چنین وضعیت اقتصادی موجود، کار کردن بسیار سخت است ولی با کمک گرفتن از مردم در پی حل مشکلات خواهیم بود.

وی اظهار کرد: میز خدمت را به روستاها خواهیم برد تا مشکلات روستا و روستا نشینان در محل همان روستا مرتفع شود.

پاشایی یادآور شد: سیاست‌های اجرائی در امور خدمت به مردم از طرف مسئولان گذشته در شهرستان، به جد پیگیری می‌شود و راه‌های خدمت رسانی به مردم مرتفع می‌شود.

وی اضافه کرد: پیگیری برای مهاجرت معکوس از سایر نقاط کشور به روستاهای هشترود در دستور کار فرمانداری قرار خواهد گرفت تا شاهد عمران و آبادانی بیشتر شهرستان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha