• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۰۷:۵۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402041307640
  • خبرنگار : 71145

فلسطین هماهنگی امنیتی با اسرائیل را کاملا متوقف کرد

فلسطین هماهنگی امنیتی با اسرائیل را کاملا متوقف کرد

تشکیلات خودگردان فلسطین، اعلام کرد که در واکنش به عملیات نظامی گسترده رژیم صهیونیستی و تهاجم به اردوگاه جنین هماهنگی‌های امنیتی با این رژیم را کاملا متوقف کرد.

به گزارش ایسنا، ریاست‌ تشکیلات خودگردان فلسطین، اعلام کرد که در واکنش به عملیات نظامی گسترده اسرائیل در تهاجم به اردوگاه جنین هماهنگی‌های امنیتی با اسرائیل را کاملا متوقف کرد.

به گزارش میدل ایست نیوز به نقل از اسپوتنیک، نبیل ابو ردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که این تشکیلات از دبیران کل گروه‌های فلسطینی برای نشستی اضطراری دعوت کرده است.

وی افزود که تصمیم به اقدام فوری در شورای امنیت برای اجرای مصوبه ۲۲۳۴ و مصوبه حمایت بین‌المللی از ملت فلسطین اتخاذ شد.

ابو ردینه تصریح کرد: اسرائیل به تفاهمات العقبه و شرم الشیخ پایبند نبوده از این رو تاکید می‌کنیم که این تفاهمات دیگر پابرجا نیست.

ابورودینه خاطرنشان کرد: «رهبری فلسطین تصمیم گرفت که رابطه با دولت آمریکا را قانونی کند.»

تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین تصمیم گرفت از آمریکا و انگلیس بابت وعده بالفور شکایت کند و خواستار اعتراف، عذرخواهی و جبران شود.

وی با تاکید بر اینکه "پرونده‌هایی علیه اسرائیل برای کشتار و کوچاندن فلسطینیان در دوره نکبت تشکیل خواهد شد" و از دادگاه کیفری بین‌المللی خواست در تصمیم گیری در مورد پرونده‌های مطرح شده تسریع کند.

گفتنی است اتحادیه عرب در سطح نمایندگان درباره تهاجم اسرائیل به شهر جنین نشست فوق‌العاده‌ای برگزار می‌کند.

در عملیات گسترده نیروهای اسرائیلی علیه شهر و اردوگاه جنین تاکنون ۱۰ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۰ تن زخمی شده‌اند که حال بسیاری از آنها وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۳ ۰۹:۰۵

تمام این مصائب و کشتارهای دسته جمعی نتیجۀ 70وچندسال مذاکره و نشست های بی فایده و مشتی وعده و وعید است که با گرفتن عکسهای یادگاری و ژستهای سیاسی نصیب ملت فلسطین شده خیانت تشکیلات خودگردان چه در دورۀ یاسرعرفات و چه در دورۀ ابومازن یا همان محمودعباس هرگز بخشودنی نیست چون هیچ اعتمادی به دشمن قلدرصهیونیست نیست و این را تاریخ 70وچندسالۀ فلسطین ثابت کرده هر کجا که ملت فلسطین مقاومت کردند بیشتر دستاورد داشتند.......و برای همین اصل است که رژیم اسقاطیل از نسل مقاوم و نیروهای مقاومت جنین هراس دارد