• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402041307659
  • خبرنگار : 71145

ضمن محکوم کردن تجاوز به جنین

حزب‌الله لبنان حمایت مطلق خود را از مقاومت فلسطین اعلام کرد

حزب‌الله لبنان حمایت مطلق خود را از مقاومت فلسطین اعلام کرد

حزب‌الله لبنان تجاوز به جنین را محکوم کرد و گفت: نتایج این نبرد حماقت دشمن را آشکار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی در لبنان - حزب‌الله در بیانیه‌ای تجاوزات مجدد اسرائیل به اردوگاه جنین، ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان فلسطینی، تخریب اموال آنها و کشتارها و دستگیری‌های خودسرانه و تروریستی توسط نیروهای اشغالگر علیه مردم فلسطین را محکوم کرد.

حزب‌الله لبنان از "پاسخ قهرمانانه جناح‌های مقاومت و ساکنان دلیر اردوگاه که با شجاعت و استواری با نیروهای اشغالگر مقابله کردند و به نیروهای اسرائیلی و ماشین جنگی اسرائیلی‌ها خسارات وارد کردند" تمجید کرد.

مقاومت لبنان افزود: مجاهدان فلسطینی با وجود استفاده اسرائیل از نیروهای زبده و استفاده از پیشرفته‌ترین و مرگبارترین سلاح‌ها، بار دیگر هوشیاری و توانایی خود را در ایستادگی در برابر استکبار دشمن و خنثی کردن اهداف آن به اثبات رساندند.

حزب‌الله گفت: نتایج این نبرد حماقت این دشمن و درک نادرست آن از اراده ملت مقاوم فلسطین ما را آشکار خواهد کرد، مردمی که دارای قدرت و اراده هستند و گزینه‌ها و ابزارهای زیادی دارند که دشمن را از اقدام خود پشیمان می‌کند.

در ادامه بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: ما حمایت مطلق خود را از فلسطینی‌ها و گروه‌های مقاومت در همه گزینه‌هایی که مناسب می‌دانند، اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۳ ۰۹:۳۴

آیا؟ زمان آن هنوز فرا نرسیده که فرماندهان عالی مقاومت از 3جبهۀ باریکۀ نوارغزه کرانۀ باختری نقاط صفرمرزی مشترک همزمان یک عملیات گسترده و فراگیر را فرماندهی کنند؟!.........تا دشمن صهیونیستی را فلج کنند؟!.......همین الآن نیز دشمن صهیونیست شکست کامل خورده زیرا برای مقابله با تنها یک گردان در یک اردوگاه تمام جنگنده ها تمام ارتش تمام نیروهای کماندوئی ویژه اش را به میدان آورده و معلوم است که چقدر از مبارزه و مقاومت می ترسد و هراس دارد و برعکس از مذاکره هیچ ابائی ندارد چون همیشه در مذاکرات امتیاز گرفته و هیچ امتیازی را نداده.......